پیام مسعود عباس نژاد در پی فرارسیدن ماه مبارک رمضان
پیام مسعود عباس نژاد در پی فرارسیدن ماه مبارک رمضان
شهر رمضان الذی انزل فیه القرآن
‘گیرا آنلاین-ماه رمضان بهار قرآن و ماه فضایل و ضیافت بیکران الهی است که حلول شکوهمندش به دل های مشتاق مومنان روزه دار لحظه وصال را بشارت می دهد. رمضان فرارسید و بندگان خدا را به ضیافت عشق و دل دادگی با معبود دعوت می کند.
این ماه فرصتی برای آزمودن خویش در برابر نفس های دنیوی و مجالی برای پاکیزه شدن از هرگونه گناه می باشد و چه خوب است که از ماه میهمانی و مهربانی خداوند کمال استفاده را نماییم.
در این ماه برای بندگان ،سفره ای به وسعت بخشندگی خدا پهن شده و اگر لایق باشم تحول در رمضان یک تحولِ بزرگ است، تحولی از خویشتن به پروردگار، رهایی از منیّت برای نیل به آدمیت، از بی‌قیدی به مسئولیت، فرصتی مغتنم برای خدایی و آسمانی شدن، برای پیدا کردن گمشده‌های درون، گمشده‌هایی که اگر آنها را بشناسیم و پیدایشان کنیم در واقع واژه اشرف مخلوقات را درک کرده ایم .
 اینجانب ضمن تبریک و تهنیت فرا رسیدن این ایام پربرکت ، از درگاه حق تعالی آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما عزیزان را مسألت می نمایم و امیدوارم با بهره گیری معنوی از لیالی پرفضیلت ماه مبارک رمضان و عمل به آنها همواره نقش مؤثری در توسعه، پیشرفت و آبادانی شهرعزیزمان رشت  ایفاء نمائیم.
مسعود عباس نژاد 
نماینده مردم شریف رشت در ششمین دوره شورای اسلامی