پیام سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان بمناسبت روز دانشجو
پیام سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان بمناسبت روز دانشجو
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان در پیامی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر دانشجو، فرارسیدن ۱۶ آذر، روز دانشجو را تبریک گفت.
گیرا آنلاین-به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان(وبد)؛ در متن پیام سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان به مناسبت روز دانشجو، آمده است:
۱۶ آذر هرسال که در تقویم ایرانی به عنوان روز دانشجو مزین شده است، یادآور جانفشانی و حماسه‌سازی دانشجویانی است که در سال ۱۳۳۲ برابر دژخیمان رژیم ستمشاهی سینه سپر کرده و در این راه جان خود را فدا کردند.
مجاهدت و فداکاری‌های دانشجویان آزادیخواه همگام با سایر اقشار مردم، در به ثمر رسیدن انقلاب شکوهمند اسلامی در سال ۱۳۵۷، نشانگر نقش تاثیرگذار این قشر فرهیخته در مبارزات ملی میهنی است.
اکنون که نهال انقلاب شکوهمند اسلامی به درختی تنومند تبدیل و به دست نسل جدید دانشجو سپرده شده  است انتظار میرود تا با دستیابی به علوم و فنون روز دنیا شاهد موفقیت های چشمگیر در همه عرصه ها خصوصا علوم پزشکی در جهان باشیم .
در این برهه از زمان که ایران اسلامی از هر سو مورد هجمه دشمنان و مستکبران قرار گرفته، دانشجویان فرهیخته و استکبارستیز با تاسی از فرامین مقام معظم رهبری و به پشتوانه دولت و ملت، همچون گذشته در راه مبارزه با ظلم و بی‌عدالتی ، تمام توان خود را برای ایران عزیز و ناامیدی دشمنان اسلام به‌کار خواهند گرفت .
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر دانشجو و تبریک فرا رسیدن ۱۶ آذر، از تلاش تمامی دانشجویان ایران اسلامی به ویژه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گیلان که برای اعتلای آرمانهای  نظام اسلامی تمام تلاش و توان خود را بکار گرفته اند، قدردانی می نمایم و از درگاه ایزدمنان برای همگان سلامتی و توفیق روزافزون مسالت دارم.
دکتر حیدرعلی بالو
سرپرست دانشگاه