پیام رئیس شورای اسلامی شهر رشت به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس
پیام رئیس شورای اسلامی شهر رشت به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس
.

گیرا آنلاین_ پیام رئیس شورای اسلامی شهر رشت به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس:

هفته دفاع مقدس یادآور روزهایی است که مردان دلاور ایران اسلامی با غیرتی مثال زدنی ، به ندای پیر مرادشان خمینی کبیر(ره) لبیک گفته و برای مقابله با رژیم متجاوز بعثی و دفاع از آب و خاک ایران اسلامی به جبهه های نبرد حق علیه باطل شتافتند.

غیور مردان ایران اسلامی در شرایطی هشت سال در مقابل رژیم بعث عراق مقاومت و ایستادگی کردند که به لحاظ تجهیزات جنگی ، کمترین امکانات را در اختیار داشتند و اگر عشق به میهن ، غیرت ، شجاعت و ولایت پذیری در آنان وجود نمی داشت یقینا امروز کشور عزیزمان ایران به مستعمره ای برای دیگر کشورها تبدیل می شد، اما فرزندان حیدر کرار ثابت کردند که با توکل به خدا و اتحاد و غیرت حتی می‌توانند با دستان خالی در برابر بزرگترین قدرت های جهان نیز ایستادگی کنند .

سالها از روزهای پُر حماسه دفاع مقدس سپری شده ، اما یادآوری آن ایام برایمان غرور آفرین است.

و حال پس از گذشت سالها از جنگ تحمیلی ، فرزندان این آب و خاک در جنگی دیگر با مستکبرین زمان هستند. جنگی که فرهنگ، عزت و اقتصاد این کشور را سالهاست نشانه گرفته است .

دشمنان بدانند ،عشق به میهن و نظام مقدس جمهوری اسلامی در طی سالیان طولانی در بین ملت همیشه سرافراز ایران اسلامی نهادینه شده و هیچ گاه با ترفندهای دروغین خود نمی توانند آتش این عشق قلبی را خاموش کنند.

یاد و خاطره تمامی شهدای جنگ تحمیلی را گرامی می داریم و به روح پاکشان درود می‌فرستیم و همواره خود را سربازان مطیع و فرمانبردار رهبر معظم انقلاب می دانیم و برای دفاع از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تحقق اهداف عالیه انقلاب آماده جانفشانی هستیم.

محمد حسین واثق کارگرنیا

رئیس شورای اسلامي شهر رشت