پیام رئیس شورای اسلامی شهر رشت به مناسبت فرا رسیدن روز کارگر
پیام رئیس شورای اسلامی شهر رشت به مناسبت فرا رسیدن روز کارگر
با تلاش قشر زحمتکش کارگر ، چرخه تولید و متعاقب آن اقتصاد کشور در گردش است.

گیرا آنلاین_ متن پیام رئیس شورای اسلامی شهر رشت به مناسبت فرا رسیدن روز کارگر: با تلاش قشر زحمتکش کارگر ، چرخه تولید و متعاقب آن اقتصاد کشور در گردش است.

کارگرانی که طی ۲۴ ساعت شبانه روز با تعهد و وظیفه شناسی در بخش های مختلف این آب و خاک برای سربلندی و اعتلای ایران اسلامی تلاش می کنند و دستان پینه بسته و آفتاب سوخته شان گواهی بر تلاش خستگی ناپذیر آنان است.

کارگران خدوم و پر تلاش شهرداری رشت نیز در حوزه مدیریت شهری رشت بسیار پُر تلاش و نقشی اساسی ایفا می کنند و به نوبه خود قدردان زحمات این سرمایه های کشور هستیم.

منتخبین مردم شریف رشت در شورای اسلامی شهر با پیروی از تعالیم روحبخش پیامبر عظیم الشان اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) که به دستان پینه بسته کارگر بوسه زدند ، با ارج نهادن به جایگاه رفیع کارگران، تمام تلاش خود را به منظور رفع مشکلات حوزه کارگری در مدیریت شهری به کار گرفته است و با عزمی راسخ برای رفع دغدغه های این قشر مظلوم تلاش می کنند و امیدواریم به زودی و با تمهیدات مناسب بتوانیم بخشی از نگرانی های بحق این عزیزان را برطرف کرده و قدردان زحمات شبانه روزی این نیروهای خدوم و صادق باشیم .

روز کارگر را به تمامی کارگران پُر تلاش و صبور بالاخص کارگران شاغل در شهرداری رشت تبریک و تهنیت عرض می نمایم و برای این عزیزان سلامتی و توفیق روز افزون از درگاه باریتعالی مسئلت دارم.

محمد حسین واثق کارگرنیا

رئيس شوراي اسلامي شهر رشت