پیام رئیس شورای اسلامی شهر رشت به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس
پیام رئیس شورای اسلامی شهر رشت به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس
..

گیرا آنلاین_ متن پیام رئیس شورای اسلامی شهر رشت به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس:

هفته دفاع مقدس از بزرگترین افتخارات ملت شجاع و غیور ایران اسلامی برای حفظ استقلال و تمامیت ارضی کشور در مقابله با دشمن بعث است که طی هشت سال اجازه ندادند حتی ذره ای از خاک ایران عزیزمان به دست متجاوزین بیافتد.

هشت سال دفاع جانانه در برابر متجاوزین بعثی ، نشانه غیرت و سلحشوری مردان و زنان ایران اسلامی است که ثابت کردند در دفاع از خاک میهن از هیچ قدرتی واهمه ندارند .

یادآوری روزهای هشت سال دفاع مقدس ، غرور ملی را در جان همه عاشقان ایران اسلامی زنده می کند و به واقع ملتی که با اطاعت پذیری از ولایت برای ادای تکلیف در برابر دشمن ایستادگی می کنند یقینا به پیروزی بزرگ و غروری بی پایان دست خواهند یافت.

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدای گرانقدر هشت سال جنگ تحمیلی ، فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را گرامی می داریم و بار دیگر با آرمان های والای انقلاب و امام راحل و نائب بر حقشان ، رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای تجدید پیمان کرده و اعلام می کنیم تا روزی که زنده هستیم با تبعیت از رهبر عزیزمان و حمایت از آرمان های مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران ،همواره برای سربلندی ایران عزیزمان و پاسداری از خون شهدای گرانقدر در تمامی صحنه ها تلاش خواهیم کرد.

محمد حسین واثق کارگرنیا
رئیس شورای اسلامي شهر رشت