پیام رئیس شورای اسلامی شهر رشت به مناسبت چهل و یکمین سالگرد هفته دفاع مقدس
پیام رئیس شورای اسلامی شهر رشت به مناسبت چهل و یکمین سالگرد هفته دفاع مقدس
شورای اسلامی شهر رشت

گیرا آنلاین– هفته دفاع مقدس، یادآور هشت سال ایستادگی در برابر دشمن بعثی است که تمام عزم خود را برای نابودی ایران اسلامی و به مستعمره گرفتن این کشور به کار گرفته بودند.

هشت سال مقاومت با دستانی خالی اما با عزم و غیرت و اراده ای مثال زدنی در برابر دشمن کاملا مسلح و مجهز آزمونی بود که رزمندگان غیور ایران اسلامی با افتخار وسربلند از آن بیرون آمدند.

طی هشت سال جنگ تحمیلی و در شرایطی که بسیاری از کشورهای مستکبر در حمایت از رژیم بعث عراق ، قدعلم کرده بودند ، با تکیه بر قدرت الهی و ایثار و غیرت رزمندگان جان بر کف توانست ضمن بیرون راندن دشمن از مرزهای ایران اسلامی ، تمامیت ارضی این کشور را حفظ کرده و استقلال آن را به رُخ جهان بکشاند.

چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس را در شرایطی گرامی می داریم که به حوال الهی و در سایه رهبریهای داهیانه رهبر عزیزمان و رشادت و غیرت سربازان ایران اسلامی ، کشور عزیزمان در اوج اقتدار و عزت به سر میبرد و هیچ کدام از دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی جرات کوچکترین جسارتی را نسبت به این آب و خاک ندارند و این عزت را مرهون فرهنگ ایثار و شهادت هستیم.

ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای ایران اسلامی بالاخص شهدای هشت سال جنگ تحمیلی ، سوگند یاد می کنیم در دفاع از ولایت فقیه و آرمان های مقدس انقلاب اسلامی ایران همواره در صحنه بوده و پاسدار ارزش های ناب انقلاب اسلامی ایران باشیم و یقینا با انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل های آینده کشور ، همواره کشور عزیزمان از تمامی آسیب ها مصون خواهد ماند.

محمد حسین واثق کارگرنیا
رئیس شورای اسلامی شهر رشت