پیام رئیس شورای اسلامي شهر رشت به مناسبت روز شهرداری ها و دهیاری ها
پیام رئیس شورای اسلامي شهر رشت به مناسبت روز شهرداری ها و دهیاری ها
.

گیرا آنلاین_ متن پیام رئیس شورای اسلامي شهر رشت به مناسبت روز شهرداری ها و دهیاری ها؛

نقش شهرداری ها در رشد و بالندگی شهرها بسیار مهم و تاثیرگذار است و یقینا بخش عظیمی از حرکت قطار توسعه در درون شهرها به تلاش و همت والای این مجموعه نیازمند است.

با توجه به گستردگی خدمات دهی ، شهرداری هامی توانند با شناسایی فرصت‌ها و توانمندی ها ، ظرفیت های بالقوه را به بالفعل تبدیل و موجبات توسعه و ارتقای درآمدهای پایدار و تاثیر آن بر زندگی مردم شوند.

منتخبین مردم شریف رشت در شورای ششم نیز با این نگاه و رویکرد نسبت به مجموعه مدیریت شهری ، ضمن حمایت از طرح ها و اقدامات سازنده و توسعه گرایانه شهردار رشت ، در تلاشند تا پس از سالها با تعامل سازنده شهرداری و شورا ، رشت شهر اولین ها را به جایگاه واقعی اش برسانند و با حرکت در مسیر توسعه به الگویی برای تمامی شهرها تبدیل شوند.

چهاردهم تیر ماه مصادف با روز شهرداری ها و دهیاری ها را خدمت تمامی تلاشگران این مجموعه بالاخص شهردار پر تلاش و مجموعه خدوم شهرداری رشت تبریک عرض می نمایم و امیدوارم با همت والا و عزمی که در مجموعه جدید مدیریت شهرداری رشت مشاهده می شود ، برنامه های توسعه شهر رشت با هدف ایجاد آرامش و امنیت شهروندان محقق شده و با کار و تلاش شبانه روزی ، رضایت خالق و مخلوق را جلب نماییم.

محمد حسین واثق کارگرنیا

رئیس شورای اسلامي شهر رشت