پیام تسلیت مدیر درمان تامین اجتماعی استان گیلان به مناسبت فرا رسیدن ایام تاسوعا و عاشورای حسینی
پیام تسلیت مدیر درمان تامین اجتماعی استان گیلان به مناسبت فرا رسیدن ایام تاسوعا و عاشورای حسینی
دکترحسین ابراهیمی، با صدور پیامی، فرا رسیدن ایام شهادت مظلومانه سید و سالار شهیدان، امام حسین (ع) و یاران با وفایش را تسلیت گفت متن پیام بدین شرح است

گیرا آنلاین-عاشورا مکتب عشق است، امام حسین و یارانش در این حرکت، با گذشتن از جان، مال و فرزندان خود جریانی را پدید آوردند تا بشریت را با ارزشهای متعالی، انسانی و مفهوم حیات هدفدار آشنا سازند.
واقعه و حرکت کربلا، دانشگاهی است که مختص یک گروه وجریان خاص نیست، بلکه همه بشریت از زن و مرد، کوچک و بزرگ، با سواد و بیسواد، مسلمان و غیر مسلمان میتوانند از آن درس بیاموزند
به هرمیزان که انسان درسهای نهفته در این حرکت بزرگ را بیابد و بدان عمل نموده و سرمشق زندگی خود قرار دهد، به همان میزان عزتمند خواهد زیست.
درسهایی همچون تسلیم در برابر فرمان الهی، صبر و استقامت، عزت، آزادگی و جمع بین سیاست و معنویت، از آموزه هایی نهفته در واقعه کربلا هستند که امروزه باید از آن در زندگی خود بهره بگیریم تا به سعادت در دنیا و آخرت برسیم، ان شالله.
اینجانب فرا رسیدن ایام تاسوعا و عاشورای حسینی،  شهادت  مظلومانه سرور و سالار شهیدان اباعبدلله الحسین(ع) و یاران با وفایش را به تمامی ارادتمندان آن حضرت به ویژه همکاران گرانقدر، تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال، توفیق آگاهی و درک فلسفه عاشورا را برای همه دوستداران و پیروان راستینش ، مسئلت دارم.