پیام تسلیت مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان
پیام تسلیت مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان با صدور پیامی سالروز رحلت امام خمینی (ره) را تسليت گفته و ياد و خاطره قیام خونین 15خرداد راگرامي داشت.

گیرا آنلاین-  به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان متن پیام فریبرز سعیدی کیا به شرح ذیل است:

چهاردهم خرداد سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر نظام مقدس جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) یادآور حماسه های جاودان ملت غیور ایران اسلامی در عشق به آن رهبر فرزانه است و روز ماتم ملت در سوگ جانگداز فراق محبوب خود و وداع با مقتدای خویش و روز عزای پیر و جوان در ایران اسلامی است.مردی که با سلوک علمـی و عملی خويش به ما قدرت نقد و جسارت در برابر ستم بخشيد؛ جفاها ديد اما با ثبات قدم، روشنگری و تبيين راه درست و نادرست، گام در راه امام آزادگان ابا عبدالله الحسين (ع) گذاشت تا رهروانش نه با اکراه که با اختيار،مسير فردوس برين گيرند.

خداوند منان را سپاسگزاریم که در پرتو اندیشه و آرمان های حضرت امام(ره) و نیز در سایه ولایت و رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای و درک بصیرت بالا و تعهد خلل ناپذیر پیروان امام و رهبری، کشور عزیزمان، ایران اسلامی در سایه همدلی و همزبانی بین دولت و ملت، با عزت و سر افرازی، قدرتمند تر و پرآوازه تر از گذشته به پیش می رود.

اینجانب و جامعه صنعتی استان گیلان سالروز عروج ملکوتی معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) و خاطره شهدای یوم الله ۱۵ خرداد را گرامی می داریم .

۱۳ خرداد ۱۴۰۰

فریبرز سعیدی کیا