پیام تبریک مدیر درمان تامین اجتماعی استان گیلان به مناسبت اعیاد شعبانیه، روزجانباز و پاسدار
پیام تبریک مدیر درمان تامین اجتماعی استان گیلان به مناسبت اعیاد شعبانیه، روزجانباز و پاسدار
دکتر حسین ابراهیمی مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان طی پیامی فرا رسیدن اعیاد شعبانیه، روز جانباز و پاسدار را تبریک گفت متن پیام بدین شرح است:

گیرا آنلاین- ماه شعبان یکی از عزیزترین ماه های  اسلامی است که روزها و اعیاد بزرگی را در خود دارد و ماه مغفرت، عبادت و بندگی است. ماهی است سراسر نور وسرور، این ماه با ولادت چند تن از ائمه راستین شیعه قرین بوده که این خود موجب شده تا شعبان در نزد شیعیان به خجستگی و فرخندگی معروف باشد.
سوم و چهارم شعبان المعظم سالروز میلاد با سعادت بزرگ پاسدار دین و آزادگی، سرور و سالار آزادگان جهان، حضرت اباعبدلله الحسین(ع) و بزرگ جانباز دشت نینوا، حضرت ابوالفضل العباس (ع) است که امام عارفان و مقتدای انقلاب حضرت امام خمینی(ع) به میمنت و پاسداشت این ایام خجسته از آنها به عنوان روز پاسدار و روز جانباز یاد نمود و آن را در تاریخ اسلام و انقلاب به یادگار گذاشت.
اینجانب ضمن گرامیداشت این اعیاد خجسته، ولادت با سعادت اباعبدلله الحسین(ع) و حضرت ابوالفضل(ع) حضرت  روزپاسدار و جانباز را به همه برادران پاسدارو جانبازان گرانقدر به ویژه ایثارگران، جانبازان و خانوادهای محترمشان تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال برای همه این عزیزان توفیق روزافزون مسئلت دارم.