پیام تبریک مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان به مناسبت روز روابط عمومی
پیام تبریک مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان به مناسبت روز روابط عمومی
هلال احمر گیلان

گیرا آنلاین_متن پیام:

«بسم رب الشهداء و الصديقين»

روابط عمومی و ارتباطات به مثابه بازوی فکری سازمان ها، نقشی حیاتی و بی بدیل در اجرای راهبردها و پیشبرد اهداف و برنامه های کلان دارد و با اطلّاع یابی و اطّلاع رسانی از مجرای رسانه، ارتباط دوسویه سازمان ها را با افکار عمومی و مخاطبان خاص و عام برقرار می کند و تعالی می بخشد.

بدیهی است ارتباطات نقش حیاتی در دوام و بقاء سازمان‌ها داشته و سازمانی موفق‌تر است که با استفاده از ابزار و فنون نوین ارتباطی و اطلاعاتی نقش خود را در جامعه پررنگ‌تر نماید.

نامگذاری یک روز به این نام، بهانه‌ای است تا نقش و جایگاه این هنر و فن را به عنوان هنر هشتم یادآور شویم ودست‌ آوردهای تلاشگران خانواده بزرگ روابط عمومی را ارج نهیم.

روز روابط عمومی فرصتی است مبارک تا همه با هم برای توسعه ارتباطات اجتماعی و غنای معنوی و ارزشی این حرفه ارزشمند با بها دادن روز افزون به نظام ارتباطات و اطلاعات تلاش نموده و جایگاه این حرفه را در جامعه تثبیت نماییم.

اینجانب فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت ماه، روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی فعالان عرصه ارتباطات و اطلاع رسانی بویژه به جامعه خدوم و پرتلاش روابط عمومی دستگاه های اجرایی و خدمت رسان علی الخصوص همکاران روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان گیلان تبریک عرض نموده و توفیق روز افزون این عزیزان را از درگاه ایزدمنان مسئلت دارم.

سیاوش غلامی لویه

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان