پیام تبریک مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان به مناسبت روز خبرنگار
پیام تبریک مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان به مناسبت روز خبرنگار
هلال احمر گیلان

گیرا آنلاین-پیام تبریک مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان به مناسبت روز خبرنگار:

«بسم الله الرحمن الرحیم»

«ن و الْقلم و ما یسْطرون»

مصادف‌شدن روز گرامیداشت منزلت خبرنگاران عزیز با روز شهادت سیّد شباب أهل الْجنّة، سید الشهدا، حضرت امام حسین (ع)، مفاهیم عاشورایی را به میدان خطیر خبر و ارتباطات پیوند زده است.

انسان قرن بیست و یکم در حالی در اوج پیشرفت‌های علمی و فن‌آوری سیر می‌کند که مهمترین وجه ممیزه آن با زمانه حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) در سال ۶۱ هجری قمری، ابزاری به نام «رسانه» است.

چهارده قرن پیش و در نبود رسانه‌ها که چراغ اطلاعات برای مردم خاموش بود و اسلام در دستان یزید ملعون به نابودی نزدیک شده بود، شهادت مظلومانه امام حسین (ع) و خطبه‌های شریکه الشهداء حضرت زینب (س) از مصائب واقعه عاشورا، همچون رسانه‌ای روشنگر، یزید ملعون را رسوا کرد تا اسلام و مکتب حسین بن علی (ع) برای همیشه زنده بماند.

بدون شک خبرنگاران طلایه داران جبهه آگاهی و وجدان بیدار جامعه هستند و برای اطلاع‌رسانی صحیح، دقیق و سریع حوادث و رخدادها تلاش می کنند، امید است در راستای هدایت افکار عمومی و هموار کردن راه پیشرفت از هیچ کوششی فروگذار نکنند.

اینجانب، ضمن آرزوی قبولی سوگواری‌های خبرنگاران عزیز در عزای حسینی (ع)، هفدهم مرداد سالروز شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی را گرامی داشته و توفیق روزافزون جامعه رسانه‌ای و خبرنگاران محترم را از پروردگار متعال مسئلت دارم. ان شاء الله همواره در نشر حقایق سرافراز باشید.

سیاوش غلامی لویه

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان