پیام تبریک فرماندار رشت به مناسبت روز خبرنگار
پیام تبریک فرماندار رشت به مناسبت روز خبرنگار
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رشت؛

گیرا آنلاین– فرماندار رشت فرارسیدن روز خبرنگار را به همه تلاشگران عرصه اطلاع رسانی تبریک گفت.

مهندس علی فتح اللهی با ارسال پیامی به مناسبت فرارسیدن هفدهم مرداد ماه و روز خبرنگار، ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهید صارمی، این روز را به همه خبرنگاران پرتلاش و متعهد تبریک گفت. متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در آستانه روز خبرنگار قرار داریم. روز گرامیداشت قشری که عشق و درد را همزمان حس می‌کند.

شفافیت را همیشه بر خود واجب دانسته و انتشار اخبار صحیح را رسالت شما عزیزان می‌دانم، به همین جهت همواره سعی کرده ام تا در کنار شما عزیزان باشم.

اصحاب رسانه صدای رسای اخبار برای تحقق آگاهی و آزادی در جامعه اند و کار ارزشمند این عزیزان است که سبب می‌شود زندگی، لب طاقچه عادت از یاد نرود.

شما عزیزان بودید که پیش از ورود تلویزیون به خانه ها امکان ثبت رویداد ‌ها را فراهم می‌کردید و از این جهت خاطرات ما و تاریخ جهان مدیون زحمات شماست. زیبایی کار شما در غیرقابل پیش‌بینی بودن خبری است که کار می‌کنید.

خبرنگاران گرامی و پرتلاش ما، قامض ترین رخدادها را در قالب اطلاعات ساده و قابل فهم در اختیار عامه قرار می‌دهند، طوری که برای ارتقای سطح زندگی انسان ها قابل استفاده باشد.

خبرنگار شهرت نمی‌خواهد بلکه به دنبال حقیقت است. این حق طلبی زمینه‌ساز به خجالت کشاندن مقصران و کم فروشان و در نتیجه خوشحالی مردم و تزریق امیدواری به جامعه خواهد بود.

شما دنیا را آنگونه که هست و آن گونه که باید باشد به جهان نشان می دهید، امید دارم به مصلحت و تقدیر الهی، روزگارتان آنگونه باشد که آرزو دارید ؛ روزتان مبارک.

                                                                                                                                                                                                                                     علی فتح اللهی _ فرماندار رشت