پیام تبریک فرماندار رشت به مناسبت روز ارتش
پیام تبریک فرماندار رشت به مناسبت روز ارتش
فرماندار رشت با ارسال پیامی ضمن تبریک روز ارتش، از مجاهدت ها و همکاری حماسه آفرینان ارتش در راستای مقابله با کرونا تشکر کرد.

گیرا آنلاین- دکتر میرشمس مومنی زاده همزمان با ۲۹ فروردین، ضمن تبریک روز ارتش جمهوری اسلامی به ارتشیان جان برکف، از همکاری مثالزدنی ارتش جمهوری اسلامی در راستای مقابله با شیوع کرونا تشکر کرد. متن این پیام بدین شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

۲۹ فروردین ماه به پاسداشت و گرامیداشت یاد و خاطره حماسه‌آفرینان و دلیرمردان و جان برکفانی که در روزهای دشوار سالهای حماسه و خون، یادمان ارجمندی از رشادت و ایثار را بر کتاب قطور شرف این مرزوبوم حک کردند، در تقویم کشور به نام روز ارتش جمهوری اسلامی ایران مزین شده است.

روز ارتش، بهترین فرصت برای ارج نهادن به فداکاری و ایثارگری پرچم داران فتح، پیروزی و استقامت است؛ آنان که آیینه شرف، غیرت، دلاوری، رادمردی و مردمداری هستند.

ملت قدرشناس ایران اسلامی به ویژه مردم شهرستان رشت، ارج گذار مجاهدت‌های بی بدیل رادمردان غیرتمندی هستند که در راستای باور، میهن و ملت خود از مرز جان و تن می گذرند و همواره حافظ امنیت، استقلال و تمامیت ارضی کشور و پیام آور عزت و سربلندی بوده اند و در تمام سختی ها، یاریگر و درکنار مردم هستند، همچنانکه در بحران اخیر شیوع بیماری کرونا نیز به فرمان مقام معظم رهبری، بار دیگر همانند دوران دفاع مقدس جان برکفانه و با تمام توان خویش،  وارد عرصه مقابله با کرونا شدند و بار دیگر با تبلور عملی شعار ارتش فدای ملت مدال نیکنامی را به گردن آویختند.

در همین راستا اینجانب ضمن تبریک فرارسیدن روز ارتش به حماسه‌آفرینان ارتش جمهوری اسلامی ایران، از مجاهدت ها و همکاری مثالزدنی آنان در راستای مقابله با شیوع بیماری کرونا، صمیمانه تقدیر و تشکر نموده  و سرافرازی و پیروزی روزافزون تمامی مدافعان کیان جمهوری اسلامی ایران را در سایه توجهات حضرت ولی‌عصر(عج) و تحت زعامت رهبر معظم انقلاب از درگاه قادر متعال آرزومندم. میرشمس مومنی زاده_ فرماندار شهرستان رشت