پیام تبریک فرماندار رشت به دریادلان نیروی دریایی
پیام تبریک فرماندار رشت به دریادلان نیروی دریایی
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رشت؛

گیرا آنلاین-فرماندار رشت روز نیروی دریایی راهبردی را به دریادلان ارتش جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.

 مهندس علی فتح اللهی با ارسال پیامی فرارسیدن هفتم آذر سالروز حماسه آفرینی دریادلان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی که به عنوان روز نیروی دریایی نامگذاری شده است را تبریک گفت. متن این پیام بدین شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

ما زنده به آنیم که آرام نگیریم                                                 ‌       موجیم که آسودگی ما عدم ماست

هفتم آذر روز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی، روز تجلیل و تکریم آنانی است که در درازای تاریخ سراسر افتخار این سرزمین، از آن دوران که پارو به پاروی هم پیش میراندند تا به امروز که به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ناوگروه های دلاور این نیرو آبهای دورترین نقاط این کره خاکی را در می نوردند، همواره مدال شجاعت و پایمردی بر سینه داشته اند.

مردانی از جنس شیردلان ناوچه پیکان و همه آنانی که سوار بر موج غیرت دینی و میهنی، با کمترین امکانات و بیشترین تحریم‌ها، بزرگترین ضربات را بر پیکر نیروی دریایی ارتش بعث عراق وارد آوردند. آنانی که دل به دریا زدند و رهایی یافتند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آنانی که با اهدای خون خود، آبهای خروشان سرزمینی مان را بدل به ساحل امن نموده و در راه اعتلای نام ایران به جان کوشیدند؛ این روز را به تمامی دریادلان همیشه استوار نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی تبریک گفته و توفیقات بیشتر شان را از درگاه احدیت خواستارم.

 علی فتح اللهی – فرماندار شهرستان رشت