پیام تبریک سرپرست شهرداری رشت به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس
پیام تبریک سرپرست شهرداری رشت به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس
علی بهارمست سرپرست شهرداری رشت طی پیامی آغاز هفته دفاع مقدس را به خانواده های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و مردم همیشه در صحنه رشت تبریک گفت.

گیرا آنلاین– علی بهارمست سرپرست شهرداری رشت طی پیامی آغاز هفته دفاع مقدس را به خانواده های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و مردم همیشه در صحنه رشت تبریک گفت.

 

به گزارش واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت – متن این پیام بدین شرح است:

 

بسمه تعالی

 

دفاع مقدس، رساترین واژه در قاموس ایستادگی ملت قهرمان ماست و بیانگر ایستادگی، مقاومت و جانفشانی بیدار دلانی است که در روزهای دفاع مقدس با خلوص نیت، ایمان، جوانمردی و پایمردی، آنچه که داشتند در طبق اخلاص گذارده و با تکیه بر سلاح ایمان در مقابل قدرتهای بزرگ جهان قد علم کردند و صلابت و اقتدار امروز کشورمان را رقم زدند.

 

همه ما در این سرزمین مدیون و وامدار خون سرخ شهدا، صبر و مقاومت آزادگان، حماسه آفرینی رزمندگان و بزرگواری خانواده های آنان هستیم.

 

اینجانب ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تبریک این ایام به ملت شریف ایران، یاد و خاطره رشادتها و از خودگذشتگی های رزمندگان، جانبازان و آزادگان هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشته و از خداوند متعال توفیق ادامه راه شهیدان و حفظ دستاوردهای این نظام انقلابی و ارزشمند را مسئلت دارم.

 

علی بهارمست

سرپرست شهرداری رشت