پیام تبریک رئیس شورای اسلامي شهر رشت به مناسبت هفته بسیج
پیام تبریک رئیس شورای اسلامي شهر رشت به مناسبت هفته بسیج
.

گیرا آنلاین_متن پیام تبریک رئیس شورای اسلامي شهر رشت به مناسبت هفته بسیج:

هفته بسیج پاسداشت تلاش های بی وقفه مردان و زنان بی ادعایی است که در نهایت اخلاص و تواضع در راستای پیروی از ولی فقیه زمانشان با عزمی استوار و اراده ای آهنین در حفظ و حراست از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به منظور خدمت به هم میهنانشان همواره آماده جانفشانی هستند.

بسیج در تمامی صحنه های پس از انقلاب و حتی در زمان بروز بحران ها و حوادثی همچون سیل ،زلزله ، کرونا و …به ندای رهبر برای حضور در خط مقدم عرصه های مختلف لبیک گفت و خوش درخشید و هیچ گاه سلحشوری های این لشکر مخلص خدا در حفظ کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی از جمله دوران هشت سال جنگ تحمیلی از یاد نخواهد رفت.

بسیجیان غیور ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس ،آن چنان خوش درخشیدند که دشمنان بارها اعتراف کردند که در بسیج قدرتی نهفته است که یارای مقابله با تمامی ارتش های جهان را دارد.

امام راحل درباره بسیج فرمودند: (شما آینه حجم مظلومیت ها و رشادت های این ملت بزرگ در صحنه نبرد و تاریخ مصور انقلابید ، شما فرزندان دفاع مقدس و پرچمداران عزت مسلمین و سپر حوادث این کشورید)

و این تاریخ مصور انقلاب به راستی که در تمامی صحنه ها اثبات کرد که برای حفظ کیان نظام و حراست از جان و ناموس ملت بی درنگ از جان عزیزش نیز خواهد گذشت.

شهادت تعداد زیادی از بسیجیان غیرتمند و عاشق ولایت در اغتشاشات اخیر و در راستای دفاع از استقلال و امنیت کشور که با دسایس پیدا و پنهان آمریکای جنایتکار و دیگر همدستانش از جمله آل سعود رقم خورد ، تاییدی بر ولایتمداری ، شرافت ،آزادگی و مظلومیت همیشگی این فرزندان روح الله و سید علی است.

ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج ، یاد و خاطره تمامی شهدای بسیجی را که در طی سالها برای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عاشقانه در خون خود غلتیدند را گرامی می داریم و یقین داریم بسیج بهترین مکتب برای تربیت نسلی پایدار برای حفظ ارزش های والای انقلاب است.