پیام تبریک رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گیلان به مناسبت روز خبرنگار
پیام تبریک رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گیلان به مناسبت روز خبرنگار
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان با صدور پیامی فرارسیدن روز خبرنگار را تبریک گفت.

به گزارش گیرا آنلاین  به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، دکتر محمد دوستار « رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان » با صدور پیامی فرارسیدن ۱۷ مرداد، شهادت شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران و روز خبرنگار را به فعالان و زحمت‌کشان عرصه خبر تبریک گفت.

در متن پیام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان آمده است:

حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای « مدظله العالی »:

«اگر زحمات شما خبرنگارها نباشد، این لحظه‌ها هرگز ماندگار نمی‌شود، شما آن را حفظ می‌کنید و در اختیار افکار مردم قرار می‌دهید. بدون این دوربین‌ها، قلم‌ها و دلسوزی‌هاى شما براى تهیه و تنظیم اخبار و مطالب، این کارهاى ما مثل یک چیزهاى تثبیت نشده است.»

بسمه تعالی

خبرنگاری فقط یک شغل نیست، بلکه حرفه‌ای آمیخته به عشق و تلاشی مقدس است که رشد و ارتقای امید به ساختن فرداهای روشن‌تر را نوید می‌دهد.

خبرنگاران، سفیران آگاهی‌بخش و چشمان تیزبین جامعه هستند و فعالیت‌شان به عنوان بازتاب‌دهنده حقایق، تأثیری شگرف در شئون مختلف کشور دارد.

خبرنگاران نماد تعهد، وظیفه‌شناسی، دلسوزی، آگاهی‌بخشی و مطالبه‌گری هستند که حتی جانشان را برای روشنی‌بخشی و عینیت بخشیدن به آیه کریمه «ن و القلم مایسطرون» در طبق اخلاص گذاشته‌اند.

هفدهم مرداد و فرارسیدن روز خبرنگار، فرصتی گران مایه برای قدردانی و تجلیل از تلاش‌های صادقانه، منتقدانه و حقیقت طلبانه خبرنگاران و اصحاب رسانه در مسیر روشنگری، شفافیت و رهیافت دسترسی آزاد به اطلاعات و همچنین فرصت مغتنمی است تا یادآور ایثارگری و رشادت خبرنگاران شهیدی چون محمود صارمی، مرتضی آوینی، پیشکسوتان فرهیخته و شهیدان عرصه خبر و رسانه را گرامی بداریم.

اینجانب، ضمن تبریک فرا رسیدن روز خبرنگار و سپاس فراوان از همکاری صمیمانه همه خبرنگاران با دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، برای این قشر زحمتکش موفقیت و سربلندی در انجام وظایف خطیرشان را آرزومندم.

دکتر محمد دوستار

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان