پیام انجمن اسلامی راهیان گام دوم انقلاب اسلامی گیلان
پیام انجمن اسلامی راهیان گام دوم انقلاب اسلامی گیلان
.

گیرا آنلاین_ متن پیام انجمن اسلامی راهیان گام دوم انقلاب اسلامی گیلان؛

«بسم الله الرحمن الرحیم»

به فضل الهی و توجهات حضرت ولی الله الاعظم روحی فداه روزی دیگر، یاد و خاطره‌اش در اذهان مردم ماندگار شد. این بار نیز مردم شریف ایران به ویژه سبز اندیشان دیار علم و فقاهت، خون و شهادت، مردم فهیم و بصیر گیلان، با مشارکت سیاسی و نوعِ انتخاب خود، عملاً پیامی واضح و آشکار صادر نمودند که زحمت تحلیلِ نتایجِ انتخابات را ،برای تحلیلگران کم و کوتاه کردند.

این بار هم کاری کردند که در نوع خود احسن العمل است و الحمدلله در آزمون الهی سربلند و پیروز بیرون آمدند.

این روزها همه ی جهادگرانِ تبیین و در راس آن مقام معظم رهبری از مردم انتظار نوعِ خاصی از نقش آفرینی را داشتند که با عنایت الهی مردم به زیبایی پاسخی سخت به دشمنانشان دادند و امیدهای ناصواب لیبرال‌ها و تکنوکرات‌ها را که می‌خواستند و می‌خواهند جامعه انقلابی و متدین ما را از اهداف عالی خود دور کرده و به سمت تک بعدی شدن ببرند،ناامید ساختند.

در این انتخاب، مهم ترین پیام گام دومی که ارتقای شگفت آور بینشِ سیاسیِ مردم بود، جلوه‌گر شد و نشان داد که مردم، به ویژه مردم بصیر رشت، مطالبه گر اقدامات انقلابی، جهادی و اصیل اسلامی در ۴۰ ساله دوم انقلاب اسلامی هستند و چه زیبا نشان دادند که علی رغم همه تبلیغات و ظاهرنمایی‌ها، فریب لیبرال ها، سکولارها و غرب باوران را نمی‌خورند و اجازه نمی‌دهند به بهانه عمران و آبادانی، عزت ملی‌شان خدشه‌دار شود.

این انتخاب، بار مسئولیتِ منتخبین را، بیش از پیش سنگین کرده و نشان داده که این مردم شریف، از آنها انتظار خدمت صادقانه، عادلانه، بی‌منت، با قدرت تشخیص اولویت‌ها و نیازهای اساسی ملی و منطقه‌ای را دارند و این بر آنها فرض است که مراقب هوای نفس خود بوده و به جیفه ی دنیا، خود را نفروشند و برای انجام این تکلیف مهم از عقل جمعی بهره ببرند.

اعضای راهیان گام دوم انقلاب اسلامی ضمن تشکر از مردم شریف گیلان و عرض تبریک به منتخبان مردم،اعلام آمادگی می نماید تا در راستای اهداف عالی نظام و خدمت رسانی بهینه به مردم عزیز ایران ، چون یاورانی بی مدعا، در کنار خادمان ملت باشند.

به امید آن روز که همه ی ما با تقوا و عمل صالح زمینه ساز ظهور آن آفتاب عالمتاب، مهدی موعود عجل الله تعالی فرجه الشریف باشیم.

و السلام علیکم و رحمة الله برکاته

انجمن اسلامی راهیان گام دوم انقلاب اسلامی – گیلان