پویش پرچم افتخار آغاز شد
پویش پرچم افتخار آغاز شد
عبداله پاکاری از آغاز به‌کار پویش پرچم افتخار همزمان با فرارسیدن چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.

گیرا آنلاین-به گزارش ایثار گیلان، عبداله پاکاری با گرامیداشت یاد و خاطره ۶۳ شهید گیلانی انقلاب اسلامی، فرا رسیدن چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران را تبریک گفت و اظهار کرد: در راستای لبیک به ندای رهبری معظم انقلاب و گرامی داشت ایام الله دهه فجر، پویش پرچم افتخار در گیلان آغاز شد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان افزود: بنیاد با دعوت از جامعه ایثارگری استان جهت شرکت در این پویش درخواست می کند تا پرچم مقدس و پرافتخار جمهوری اسلامی ایران را بر سر در منازل خود نصب کنند و به یکی از شهدای کشورمان که پیشگامان اقتدار ایران هستند تقدیم کرده و تصویر آن را با هشتگ پرچم افتخار و نام آن شهید در فضای مجازی منتشر کنند.
وی با بیان اینکه مطابق هماهنگی های صورت گرفته حمایت از این پویش در قالب دیدار مسئولین با ایثارگران معزز انجام خواهد شد گفت: در این دیدار ها پرچم مقدس ایران اسلامی به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران استان تقدیم و بر سر درب منازل آن ها نصب خواهد شد.
وی در ادامه به حمایت از این پویش اشاره و تصریح کرد: ایثارگران میتوانند از پرچم های نصب شده بر سر در منازل خود، محل کار خود و غیره عکس گرفته و تصاویر خود به کانال ارتباطی بنیاد گیلان در سروش به آدرس https://splus.ir/prisaargilan ارسال نمایند.