پویش «معلم عزیز من» در گیلان برگزار می شود
پویش «معلم عزیز من» در گیلان برگزار می شود
به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان،

گیرا آنلاین- با هدف قدردانی از زحمات معلمان عزیز و گرامیداشت سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و آغاز هفته معلم، پویش استانی «معلم عزیز من» در گیلان برگزار می شود.

پویش استانی «معلم عزیز من» همزمان با آغاز هفته معلم و به ابتکار اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان و بصورت ارسال فیلم های کوتاه ۳ دقیقه ای به منظور ارج نهادن به مقام معلمان پرتلاش در شرایط همه گیری بیماری کرونا در گیلان برگزار می شود.

در این پویش استانی که در دو سطح ویژه دانش آموزان و بخش عمومی با موضوع «یاد روزهای مدرسه» برگزار می شود، علاقمندان می توانند، با ارسال پیام های محبت آمیز خطاب به معلمان دوران تحصیل خود و نیز درج نام و نام خانوادگی، سن، شهرستان محل سکونت و شماره همراه و ارسال ویدیو به دبیرخانه پویش، ضمن شرکت در این رویداد از جوایز ارزنده آن بهره مند شوند.

بر اساس اعلام دبیرخانه پویش معلم عزیز من، تهیه فیلم حداکثر به مدت ۳ دقیقه، ارسال ویدیو بصورت افقی و با کیفیت قابل قبول از طریق شبکه های اجتماعی به شماره همراه ۰۹۱۱۷۶۵۲۵۰۰ و انتشار ویدیو در فضای مجازی با هشتگ #معلم_عزیز_من از شرایط اصلی و مهم این پویش استانی می باشد.

مهلت شرکت در این رویداد فرهنگی از روز شنبه۱۱ اردیبهشت لغایت ۱۸ اردیبهشت به مدت یک هفته خواهد بود. همچنین اسامی ۷ برگزیده نهایی این پویش استانی با اهدای جوایز نقدی به هر یک از برگزیدگان، همزمان با عید سعید فطر اعلام خواهد بود.