پوستر دومین جشنواره ملی «فیلم کوتاه رشت» رونمایی شد
پوستر دومین جشنواره ملی «فیلم کوتاه رشت» رونمایی شد
رشت- با حضور مسوولان و در مراسمی پوستر دومین جشنواره «فیلم کوتاه رشت» رونمایی شد.

گیرا آنلاین_ بعد از ظهر سه شنبه آئین رونمایی از پوستر دومین جشنواره فیلم کوتاه رشت با حضور مسؤولان و جمعی از اصحاب رسانه در سالن جلسات شورای اسلامی شهر رشت برگزار شد.

«یاسر محجوب» رئیس سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری رشت با اشاره به دومین جشنواره ملی فیلم کوتاه رشت اظهار کرد: آغاز این جشنواره از ۲۰ دی ماه و آخرین مهلت ثبت نام و بارگذاری اثر در سایت جشنواره تا ۳۰ دی ماه امسال است.

وی با بیان اینکه آئین اختتامیه این جشنواره در نیمه اول اسفند ماه در تالار مرکزی است، گفت: جشنواره ملی فیلم کوتاه رشت نیز در بازه زمانی تعیین شده به مدت ۲ روز برگزار می‌شود.

دبیر شورای اجرایی جشنواره ملی فیلم کوتاه رشت با اشاره به اینکه داستانی، مستند، پویانمایی و موبایلی را بخش‌های این جشنواره را تشکیل می‌دهند، افزود: تهیه کلیپ با موضوع نهضت مقاومت نیز بخش ویژه این جشنواره را تشکیل می‌دهد.

وی اضافه کرد: آموزش شهروندی، شهروند و زیبایی‌های شهری، شهروند و مشکلات شهری، شهروند و قوانین شهر، شهروند و رعایت حقوق شهری و شهروند و آسیب‌های اجتماعی موضوعات این جشنواره هستند که آثار تولید شده باید بر اساس این موضوعات باشد.

محجوب ادامه داد: اداره کل اجتماعی فرهنگی استانداری گیلان، سازمان منطقه آزاد انزلی، اداره کل فرهنگ و ارشاد گیلان، اداره کل میراث فرهنگی، حوزه هنری انقلاب اسلامی گیلان، انجمن سینما جوان، مرکز صدا و سیما گیلان، دانشگاه آزاد و گیلان و فرمانداری رشت در این جشنواره همکاری می‌کنند.

  • منبع خبر : مهر