پنجمین مانور سراسری وصول مطالبات با موفقیت در سطح استان برگزار شد
پنجمین مانور سراسری وصول مطالبات با موفقیت در سطح استان برگزار شد
توزیع برق گیلان
گیرا آنلاین_جواد بیدی معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان از اجرای موفق پنجمین مانور سراسری و جهادی وصول مطالبات طی روزهای ۱۹ و ۲۰ مرداد سال‌جاری خبر داد.

بیدی اظهار داشت : هدف از برگزاری مانور وصول مطالبات مانع زدائی در ارائه خدمات حداکثری به مشترکین و متقاضیان بر اساس ابلاغیه شرکت توانیر است .

وی افزود : طی برگزاری این مانور همکاران امورهای اجرائی سراسر استان با اعزام گروه های ارشادی و پیگیری مطالبات در محل با رعایت اصول اخلاقی و حفظ کرامت شهروندان و همچنین تماس تلفنی و ارسال پیامک سعی در ترغیب و اقناع مشترکان برای پرداخت بدهی های معوق داشتند.

معاون فروش و خدمات مشترکین توزیع برق گیلان خاطر نشان کرد : ارائه خدمات مطلوب به مردم منوط به پرداخت به موقع صورتحساب بهای برق مصرفی توسط مشترکان است و هرگونه تاخیر در این موضوع شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان را با محدودیت در خدمات‌رسانی به مشترکان مواجه می‌کند.

بیدی گفت: این مانور در کل استان و در ۲۳ امور اجرایی شرکت و ادارات تابعه آنها با فعالیت ۱۱۳ اکیپ به اجرا درآمد.

جواد بیدی در پایان به سامانه برق من اشاره و تاکید کرد: مشترکان برق با نصب اپلیکیشن برق من و ورود به این سامانه می‌توانند گزینه «انتخاب پله مصرف» را برگزیده و پله مصرفشان را تعیین کنند و با مراجعه به گزینه قبض، جزئیات قبض الکترونیک دوره قبل خود را مطالعه کرده و بر مبنای آن نسبت به انتخاب پله دوره آتی خود تصمیم‌گیری کرده و علاوه بر امکان پرداخت آنلاین صورتحساب از تمامی خدمات شرکت توزیع نیروی برق گیلان بصورت غیرحضوری بهره مند شوند.