پزشک خانواده ضامن سلامت جامعه است
پزشک خانواده ضامن سلامت جامعه است
پزشک خانواده و نظام ارجاع یکی از محور‌های اصلی مورد توجه سازمان بیمه سلامت است

گیرا آنلاین– همایش تجلیل از پزشکان خانواده و مراقب سلامت صبح امروز در اداره کل بیمه سلامت برگزار شد. مدیر کل بیمه سلامت گیلان به اهمیت پزشک خانواده در سلامت جامعه تاکید کرد وگفت:پزشک خانواده ضامن سلامت جامعه است.

مدیر کل بیمه سلامت گیلان، در این همایش ضمن تقدیر و تشکر از تیم پزشک خانواده این استان عنوان داشت: رضایتمندی خوبی از طرح پزشک خانواده تاکنون حاصل‌شده است و توزیع عادلانه سلامت با تربیت درست سیستم پزشک خانواده و نظام ارجاع امکان پذیر است.
جمشید محمدی، با بیان اینکه پزشک خانواده و نظام ارجاع یکی از محور‌های اصلی مورد توجه سازمان بیمه سلامت است تا از این طریق هم بتواند خدمات مناسبی به بیمه شدگان ارائه و همچنین مدیریت بهینه منابع را نیز انجام بدهد،افزود:تمام تلاش سازمان بیمه سلامت این است که توجه ویژه‌ای به این برنامه داشته باشد و ما بیش از دانشگاه تاکید بر پرداخت حقوق و مزایای پزشکان خانواده داریم تا این عزیزان دغدغه ای در این زمینه نداشته باشند. وی افزود:فرصت خوبی برای تعامل بین دانشگاه و بیمه سلامت انجام شده که امیدواریم با تعامل و همکاری بین دستگاه ها نواقص موجود مرتفع شود.محمدی تصریح کرد:با توجه به مشارکت و تعامل بیمه سلامت با دانشگاه علوم پزشکی استقرار پروژه الکترونیکی نسخه‌نویسی الکترونیک قابلیت اجرایی داشته و امیدواریم با تلاش ستاد اجرایی پزشک خانواده روستایی در خدمت رسانی به بیمه شدگان عزیز بتوانیم خدمات با کیفیت بالا به این عزیزان ارائه کنیم.
در پایان این همایش از ۳پزشک منتخب خانواده و یک ماما در سطح استان، دکتر شاهرخ معصومی از شهرستان شفت، دکتر سبحان کرمی از رودبار، دکتر سپیده جمالی مقدم از سیاهکل و فاطمه دلیلی مامای نمونه از شهرستان آستانه اشرفیه تقدیر شد.