پرچم تامین اجتماعی سفید و درفضای کاری صرفاً بدنبال انجام ماموریتهای سازمانی هستیم
پرچم تامین اجتماعی سفید و درفضای کاری صرفاً بدنبال انجام ماموریتهای سازمانی هستیم
شورای اداری خاص اداره کل تامین اجتماعی گیلان با حضور مدیرکل ، معاونین و روسای ادارات تخصصی برگزار شد .
شورای اداری خاص اداره کل تامین اجتماعی گیلان با حضور مدیرکل ، معاونین و روسای ادارات تخصصی برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی گیلان در این جلسه با اشاره به گذشت حدود سه چهارم از سال ، بر تداوم فعالیتها با قدرت تمام و استفاده از فرصت باقیمانده تا پایان سال برای تحقق اهداف و برنامه ها تاکید نمود .

ایشان با بیان اینکه در فضای کار ، رسالت ما انجام وظایف در چارچوب قوانین و ایجاد رضایتمندی در مخاطبان است اظهار داشت : نباید اجازه دهیم دوستی ها و رفاقتها منجر به شکل گیری تعارفات و خلل در فرایند صحیح و کامل امور گردد .

جمیل حق پرست فضای آرام کنونی و ثبات در سازمان تامین اجتماعی را یک موهبت برشمرده و اذعان نمود : باید قدردان و شاکر بوده و برای تقویت و انسجام بیشتر کارها و جلب رضایت مخاطبین و خدمتگزاری افزونتر گام برداریم .

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با اشاره به قرارگرفتن در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی ضمن رعایت حقوق تمامی همکاران بعنوان یک شهروند افزود : باید از هرگونه فعالیت انتخاباتی و موضع گیری ها در محیط کاری پرهیز نمود چرا که معتقدیم پرچم تامین اجتماعی سفید و در فضای کاری باید صرفاً یدنبال ماموریتهای سازمانی باشیم .

حق پرست در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر ضرورت مشارکت کارکنان در نظام پیشنهادها و ارائه ایده های خود اظهار داشت : خلاقیت و نوآوری از الزامات کار کارشناسی است و یک نیروی متخصص باید از کار کلیشه ای و روزمرگی اجتناب نموده و همیشه بدنبال راهبردهای کارآمد به شیوه های نوین برای برون رفت از مسائل حوزه کاری خود باشد .

خاطر نشان میسازد مدیرکل استان دراین جلسه که در آستانه ۱۵ آذرماه (( روز حسابدار )) برگزار میگردید از همکاران حوزه  مالی و فارغ التحصیلان دانشگاهی این رشته قدردانی و این مناسبت را به آنان تبریک گفت .

https://giraonline.ir/