پروژه های عمرانی بخش رحیم آباد رو به پیشرفت است
پروژه های عمرانی بخش رحیم آباد رو به پیشرفت است
.

گیرا آنلاین_ بخشدار رحیم آباد با بیان اینکه بودجه عمرانی سال جاری بخش رحیم آباد ۳ هزار میلیارد ریال می‌باشد، گفت: به محض تخصیص اعتبار، پروژه‌های بخش رحیم آبادو اشکورات اجرایی می‌شود.

سید اسماعیل سادات دیلمی با اشاره به دستور استاندار گیلان مبنی بر جهادی عمل نمودن مدیران اظهار کرد: تا به امروز تلاش بنده بر این بوده که به صورت تمام وقت و جهادی برای مردم منطقه موثر باشم.

وی با بیان اینکه در سال گذشته ۶۹ پروژه به ارزش یک هزار و ۲۶۰ میلیون ریال در بخش رحیم آباد به بهره‌برداری رسیده است، افزود: در سال جاری نیز ۵۲ پروژه به ارزش ۳۲۳ میلیارد ریال افتتاح شده است.

بخشدار رحیم آباد ادامه داد: بودجه عمرانی سال جاری بخش رحیم آباد ۳ هزار میلیارد ریال می‌باشد که به محض تخصیص اعتبار، پروژه‌های گازرسانی خوشه شوئیل، خوشه لشکان و… آغاز می‌شود.

سادات دیلمی با بیان اینکه در مقطعی پروژه‌ های گازرسانی به دلیل عدم تخصیص بودجه متوقف شده بود، تصریح کرد: با پیگیری‌های انجام شده و دستور استاندار گیلان مجدداً پروژه‌های گازرسانی بخش رحیم آباد رو به پیشرفت است.

وی در ادامه به اعتبارات آبرسانی منطقه اشکورات اشاره کرد و افزود: امسال با کاهش شدید دبی آب در رحیم آباد مواجه بودیم اما با پیگیری‌های انجام شده تلاش کردیم این موضوع را مدیریت کنیم.

بخشدار رحیم آباد خاطرنشان کرد: مجتمع آبرسانی دشتک زراکی که در حدود ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد با تخصیص اعتباری که پیش بینی شده است، در سال ۱۴۰۳ به بهره‌برداری می‌رسد و دیگر مردم منطقه در خصوص کمبود آب مشکلی نخواهند داشت.

سادات دیلمی با بیان اینکه واریزی‌های مالیات بر ارزش افزوده برای همه دهیاری‌های بخش رحیم آباد انجام شده است، اظهار کرد: مبالغ مالیات بر ارزش افزوده معمولاً ماهیانه بر حسب سرانه‌ای که هر روستا دارد، پرداخت می‌شود.

وی حضور وزرای جهاد کشاورزی و نیرو را در بخش رحیم آباد پرثمر خواند و افزود: امیدواریم با پیگیری‌های انجام شده، پروژه‌های نیمه تمام رحیم آباد و اشکورات به بهره‌برداری برسد.

بخشدار رحیم آباد توسعه کشاورزی و گردشگری، اجرای طرح تکام، توسعه روستاها، فیبر نوری و احداث پست فوق توزیع برق را از مهم‌ترین پروژه‌های بخش رحیم آباد خواند و اظهار کرد: مقدمات خرید زمین برای استقرار پست توزیع برق انجام شده است.

سادات دیلمی با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد:

روز ۱۱ اسفند مردم بخش رحیم آباد همگام با سایر هموطنان با مشارکت بالای خود در پای صندوق‌های رای حاضر شده و در مقابل دشمنان و استکبار خواهند ایستاد.

وی با بیان اینکه مقدمات برگزاری انتخابات در بخش رحیم آباد انجام شده است، تصریح کرد: اعضای هیئت اجرایی و هیئت نظارت با ۴۴ صندوق در ۱۹۲ نقطه بخش رحیم آباد انتخابات را برگزار می‌کنند.