پروژه ای برای آسایش شهروندان رشت
پروژه ای برای آسایش شهروندان رشت
به امید خدا مشکل دفنگاه زباله سراوان برای همیشه از فهرست مشکلات شهر رشت خارج می گردد و دیگر فعالیتهای عمرانی و توسعه‌ای در شهر نیز با قوت تداوم یابند.

علیرضا قانع-خوشبختانه تلاشهای مداوم و پیگیرانه شهردار رشت در زمینه اجرای پروژه تصفیه خانه شیرابه زباله‌های سراوان به ثمر نشست و هفته دولت امسال بنا به برنامه ریزیهای انجام شده این پروژه بزرگ در جهت ایجاد آسایش و رفاه عمومی تقدیم شهروندان شریف شهرمان می‌شود.

این تصفیه‌خانه قادر خواهد بود شیرابه زباله های سراوان را کاملاً تصفیه کرده و به آب زلال و شفاف تبدیل کند و این آب وارد رودخانه شود.

علاقه‌مندی دکتر حاج‌محمدی از نخستین روزهای فعالیت و کارش در شهرداری رشت به این پروژه، سبب شد تا خدمتی ماندگار برای این شهر رقم بخورد و زمینه‌های رفع آلودگی رودخانه‌های رشت بیش از پیش به وسیله شهرداری فراهم شود.

به عنوان مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت که در طول بیش از ۱۳ ماه فعالیت وی تلاشهای او را در پیگیری از این پروژه شاهد بوده‌ام، جای امیدواری است که با جدیت پروژه‌های زباله‌سوز و افزایش ظرفیت پردازش زباله های کارخانه کود آلی برای ارتقای سطح مدیریت پسماندهای رشت اجرایی شده و به امید خدا مشکل دفنگاه زباله سراوان برای همیشه از فهرست مشکلات شهر رشت خارج گردد و دیگر فعالیتهای عمرانی و توسعه‌ای در شهر نیز با قوت تداوم یابند.

بدون شک حالا که این تصفیه‌خانه تحویل مردم رشت داده می‌شود، روزی خجسته و مبارک است و امروز ما خداوند بزرگ را شاکریم که آلودگی رودخانه‌ها به عنوان یکی از عمده‌ترین مسئله شهر رشت در مسیر مرتفع شدن، قرار می‌گیرد.

  • نویسنده : علیرضا قانع