پرهیز از هر گونه فرصت سوزی رویکرد مورد تاکید شورای ششم رشت
پرهیز از هر گونه فرصت سوزی رویکرد مورد تاکید شورای ششم رشت
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر رشت ،

گیرا آنلاین_ رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت: پرهیز از هر گونه فرصت سوزی ، رویکرد مورد تایید شورای ششم است و در همین راستا اعضای شورا در کوتاهترین زمان نسبت به انتخاب شهردار رشت اقدام کردند.

 محمد حسین واثق کارگرنیا در جلسه معارفه سید امیر حسین علوی شهردار رشت در ساختمان شهرداری اظهار کرد: چهره آقای علوی برای همه مدیران شهرداری چهره‌ای آشناست و اکثرا با تفکرات جهادی وی آشنایی دارند.

محمد حسین واثق کارگرنیا پرهیز از هر گونه فرصت‌ سوزی را رویکرد مورد تاکید شورای ششم رشت اعلام کرد و افزود: شورای اسلامی شهر رشت در همین راستا نسبت به انتخاب شهردار رشت در کوتاهترین زمان ممکن اقدام کردند و از تلاش های بسیار خوب سرپرست شهرداری رشت و مجموعه مدیران شهرداری که در طول این مدت اجازه ندادند تا برنامه‌های شهرداری از روال خارج شود نیز سپاسگزاریم .

وی با تاکید به اینکه تعامل سازنده، مشارکت و همکاری متقابل یکی از رموز کار و موفقیت در شهرداریهاست، تصریح کرد: امیدواریم مدیران شهرداری رشت در بخش ها و حوزه‌های مختلف همچنان این روحیه تعامل و همکاری خود را داشته باشند تا شاهد پیشرفت همه جانبه شهر رشت باشیم.

کارگرنیا با اشاره به تاکیدات وزیر کشور، امام جمعه رشت، نمایندگان مردم گیلان در مجلس و نماینده گیلان در مجلس خبرگان رهبری پیرامون معضل پسماند بیان کرد: در حوزه کمپوست، زباله‌سوز و پسماند قراردادهایی را منعقد کرده ایم اما روند انجام پروژه‌ها بسیار کند است.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه زیر ساخت‌های شهر رشت فرسوده هستند گفت: متاسفانه با کوچکترین بارندگی در سطح شهر نگران بروز بحران هستیم و باید در کنار بازنگری پیرامون پروژه جمع‌ آوری آبهای سطحی ، شرکت آب و فاضلاب نیز در مورد رفع چالشهای این بخش اهتمام بیشتری از خود نشان دهد.

محمد حسین واثق کارگرنیا در بخش دیگری از سخنانش با تاکید به تقویت نواحی شهر رشت به عنوان عوامل اجرایی شهرداری افزود: این مهم موضوع بسیار حائز اهمیت است و باید در دستور کار شهرداری رشت قرار بگیرد و از افراد خلاق و توانمند به عنوان نیرو در نواحی شهرداری استفاده شود.