پرداخت مابه التفاوت مستمری بگیران سایر سطوح ( بالای حداقل ) تامین اجتماعی آغاز گردید
پرداخت مابه التفاوت مستمری بگیران سایر سطوح ( بالای حداقل ) تامین اجتماعی آغاز گردید
مابه التفاوت فروردین ماه مستمری بگیران سایر سطوح به همراه حقوق آبان ماه این عزیزان در حال پرداخت بوده و رقم تعهداتی آن در استان گیلان نزدیک به 100 میلیارد تومان خواهد بود .

گیرا آنلاین– به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان ، علی حسین نژاد با بیان اینکه به دنبال ابلاغ تغییرات جدید مبنی بر اعمال مصوبه شورایعالی کار و لحاظ رشد ۳۸ درصدی مستمری برای بازنشستگان ، بازماندگان و ازکارافتادگان سایر سطوح ( بالای حداقل ) در شهریور امسال ، مشمولین بابت ۵ ماهه نخست سال مطالباتی را دارا هستند که با توجه به بارمالی ۲۵۰۰ میلیارد تومانی این تفاوت در هرماه مقرر گردید از آبان تا اسفند ۱۴۰۱ ، در هر ماه تفاوت مربوط به یکماه به همراه مستمری ماهانه پرداخت گردد . 

مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان با اشاره به اینکه پرداخت مستمری آبان آغاز گردیده و تا پایان ماه ادامه خواهد داشت افزود : برای مستمری بگیرانی که دریافتی آنها از طریق بانک های صادرات ، تجارت ، کشاورزی ، سپه ، ملی ، ملت و پست است در ۲۸ آبان ماه این پرداخت انجام میگیرد و واریزی مستمری بگیران بنیاد شهید نیز در ۳۰ آبان انجام خواهد شد . 

علی حسین نژاد همچنین اظهار داشت به جهت رعایت حقوق جامعه کارگری و مستمری بگیران سازمان و اولویت قرار دادن آنها ، مستمری همکاران بازنشسته در اول آذرماه پرداخت میگردد . 

شایان ذکر است حدود ۴۰ درصد از مستمری بگیران تامین اجتماعی گیلان ( حدود ۷۰ هزار نفر ) بالای حداقل دستمزد بوده و از افزایش مذکور برخوردار گردیده اند و تفاوت تعهداتی ایجاد شده بابت هر ماه این عزیزان در استان حدود ۱۰۰ میلیارد تومان است .