پرداخت بسته های حمایتی در شب یلدا، روز مرد و سال نو در زمان قرارداد نیروهای شرکتی شهرداری رشت قید شود
پرداخت بسته های حمایتی در شب یلدا، روز مرد و سال نو در زمان قرارداد نیروهای شرکتی شهرداری رشت قید شود
حماسه هشتم دی ماه تاکیدی بر ارادت قلبی مردمان دیار میرزا کوچک نسبت به انقلاب
گیرا آنلاین– رئیس شورای اسلامی شهر رشت با انتقاد از عدم پرداخت بسته یلدایی به کارگران شرکتی شهرداری رشت گفت: به واسطه شکایتی که در گذشته در این باره انجام شد ، پرداخت بسته حمایتی یلدایی به کارگران شرکتی شهرداری رشت با مشکل مواجه شد و پس از این شهرداری رشت ملزم است در زمان انعقاد قرار داد با شرکت های طرف همکاری در موضوع پسماند، فضای سبز و … پرداخت سه بسته حمایتی به مناسبت سال نو، روز مرد و شب یلدا را همطراز با دیگر کارکنان شهرداری رشت ، برای کارگران شهرداری رشت منعقد و اجرایی کند تا شرکت های طرف قرار داد در این ایام ملزم به پرداخت بسته های به نیروهای شرکتی شهرداری رشت باشند.
  به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شورای رشت ، محمد حسین واثق کارگرنیا رئیس شورای اسلامی شهر رشت ظهر امروز در یکصد و سیزدهمین جلسه علنی شورا در ساختمان جلسات شورای رشت با تبریک پیشاپیش میلاد حضرت مسیح اظهار کرد: این عید را خدمت همشهریان عزیز مسیحی تبریک عرض می کنم.
مادران شهدا اسوه های صبر و ایثار
  وی به ششم دی ماه مصادف با سالروز وفات حضرت ام البنین سلام الله علیها اشاره کرد و‌ گفت: مادران شهدا ام البنین های دوران ما هستند که عاشقانه در حمایت از ولی زمانشان ، عباس هایشان را نثار راه حق کردند.
  رئیس شورای اسلامی شهر رشت با تاکید به اینکه مادران و همسران شهدا حق بزرگی به گردن همه ما دارند افزود: اگر صبوری و فداکاری های این شیرزنان فاطمی نبود ، یقینا رزمندگان ایرانی نمی توانستند با خاطری آسوده در جبهه های نبرد حق علیه باطل حضور پیدا کنند و در برابر این اسوه های صبر و ایثار به احترام سر تعظیم فرود می آوریم و مرهون از خودگذشتگی هایشان هستیم.
حماسه هشتم دی ماه تاکیدی بر ارادت قلبی مردمان دیار میرزا کوچک نسبت به انقلاب
  کارگرنیا با اشاره به پیش رو بودن حماسه هشتم و نهم دی ماه ، سالروز خلق حماسه بزرگ بصیرت و روز میثاق امت با ولایت تصریح کرد:
هشتم دی ماه تاکیدی بر ولایت پذیری و ارادت قلبی مردمان رشت و گیلان نسبت به ولی فقیه و آرمان های انقلاب و اهل بیت (ع) است و سرآغاز حرکتی بزرگ‌ در خاموش کردن توطئه دشمنان در نطفه بود و مردم همیشه در صحنه و ولایتمدار رشت و گیلان با خروشی انقلابی و غرور آفرین و اعلام حمایت از نظام و رهبری ثابت کردند که تا پای جان برای دفاع از آرمان های انقلاب و رهبرشان آماده اند و به بیگانگان اجازه دخالت در امور کشور را نمی دهند.
  رئیس شورای اسلامی شهر رشت با انتقاد از عدم پرداخت بسته های حمایتی یلدایی به کارگران شرکتی شهرداری رشت بیان کرد: به واسطه شکایتی که در گذشته پیرامون این گونه پرداخت ها صورت گرفت با رای دیوان این گونه پرداخت ها متوقف شده است.
کارگرنیا با بیان اینکه انتظار می رفت با توجه به تورم مالی حاکم از قشر کارگر حمایت بیشتری صورت بگیرد افزود: اعضای شورای رشت بارها به این موضوع تاکید داشتند و انتظار می رفت شهردار رشت از طریقی بسته های یلدایی برای کارگران شرکتی در نظر می گرفت و تاکید می کنم که از این پس در قرار دادهایی که شهرداری رشت با شرکت های طرف قرار داد پیرامون امور پسماند، فضای سبز و .. منعقد می کند حتما پرداخت بُن کارت های در راستای حمایت و قدردانی از زحمات کارگران شرکتی در مناسبت هایی همچون یلدا، سال نو و روز مرد قید شود تا به لحاظ قانونی مشکلی از این بابت وجود نداشته باشد.
  رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه یکی از شرکت ها طی تماس با بنده علت عدم پرداخت بن کارت های یلدا را اعلام کرد تصریح کرد: طی چند روز اخیر که پیگیر پرداخت بسته های یلدایی به کارگران شرکتی شهرداری رشت بودم ، یکی از شرکت ها اعلام کرد که به واسطه جریمه سنگینی که اخیرا توسط مدیریت سازمان پسماند شهرداری رشت به این شرکت تحمیل شده است به لحاظ مالی در تنگنا قرار دارد و معتقدم چرایی این گونه اقدامات باید بررسی شود.