پخش زنده صفحه اینستاگرام شورای اسلامی شهر رشت مسدود شد
پخش زنده صفحه اینستاگرام شورای اسلامی شهر رشت مسدود شد
پخش زنده در صفحه اینستاگرام شورای اسلامی شهر رشت توسط شبکه اجتماعی اینستاگرام مسدود شد.

گیرا آنلاین_ به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شورای رشت مدیر روابط عمومی شورا با اشاره به بسته شدن پخش زنده در صفحه اینستاگرام شورای رشت اظهار کرد: همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس تصویری از سردار دل ها ، شهید حاج قاسم سلیمانی در صفحه اینستاگرام شورای رشت بارگذاری شد و پس از آن پخش زنده صفحه شورا توسط شبکه اجتماعی اینستاگرام مسدود شد.

مرتضی شعبانی با بیان اینکه چنین رفتارهایی نشانه خصومت دشمنان قسم خورده انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است افزود: یاد و خاطره شهید سلیمانی در قلب و اندیشه مردم ایران و تمامی آزادگان جهان برای همیشه ماندگار است و چنین رفتارهایی به غیر از اینکه نشانه ترس و حقارت دشمنان نظام را بیش از پیش نمایان کند بازخورد دیگری نخواهد داشت.

وی به برگزاری جلسه انتخاب شهردار رشت اشاره کرد و گفت: قرار بود امروز مورخ ۷ / ۷ / ۱۴۰۰ همچون هفته های قبل ، جلسه شورای ششم رشت از طریق پخش زنده صفحه اینستاگرام شورا پخش شود اما به واسطه این اقدام اینستاگرام ، متاسفانه امروز نمی توانیم جلسه شورای رشت را با موضوع انتخاب شهردار را از طریق پیج شورای شهر رشت پخش کنیم .

مدیر روابط عمومی شورای اسلامی شهر رشت افزود: شهروندان محترم می توانند پخش زنده جلسه امروز شورا را از طریق صفحه شورای شهر رشت در سایت آپارات به آدرس
http://aparat.com/shora.rasht
و همچنین از پیج اینستاگرامی شهر باران با آدرس
http://instagram.com/shahr_baran

دنبال کنند.