پایان سفر یک روزه دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور به گیلان
پایان سفر یک روزه دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور به گیلان
دبیرکل جمعیت هلال احمر پس از سفر به غرب مازندران، عصر روز گذشته وارد استان گیلان شد و از امکانات امدادی و درمانی تعدادی از شهرستان های این استان بازدید و از نزدیک در جریان ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل هلال احمر در گیلان قرار گرفت.

گیرا آنلاین_به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان گیلان؛ یعقوب سلیمانی دبیرکل با همراهی علی سرابی سرپرست معاونت پشتیبانی و توسعه منابع انسانی، خزانه‌دار کل و مدیرکل برنامه و بودجه جمعیت هلال احمر از داروخانه و مجتمع درمانی و توانبخشی هلال احمر گیلان بازدید کرد و از نزدیک در جریان ارائه خدمات درمانی و توانبخشی به مراجعان قرار گرفت.

او پاسخگویی مناسب و ارائه اطلاعات کافی به مراجعه‌کنندگان و تکریم ارباب رجوع را سرلوحه فعالیت هلال احمر دانست و گفت: باید تلاش کنیم تا مردم این استان با شرایط مناسب‌تر، سهولت بیشتر و در اسرع وقت داروهای ضروری و خاص خود را دریافت کنند.

سلیمانی در بازدید از واحد‌های مختلف توانبخشی جمعیت هلال احمر به کادر فعال در این مجتمع خدا قوت گفت و از زحمات آن‌ها قدردانی کرد.

دبیرکل و هیات همراه پیش از این بازدید با ورود به شرق گیلان از پایگاه امدادی شهدای لنگرود و پایگاه امداد و نجات جاده‌ای چابکسر دیدار کرده و همچنین برای تکریم مقام شهدای امدادگر شهید علی‌نقی نژادکریم به مصاحبت با خانواده این شهید معظم پرداختند.

سلیمانی همچنین عصر روز گذشته با همراهی سیاوش غلامی مدیرعامل هلال احمر استان گیلان با فرمانده سپاه قدس گیلان دیدار کرد، در این دیدار سردار عبدالله‌پور از تلاش جهادی امدادگران با انگیزه و انقلابی هلال احمر برای خدمت‌رسانی به مردم در بخش‌های مختلف امداد، نجات، درمان و همچنین کمک به افراد کم‌توان جامعه تشکر و قدردانی کرد.

پس از آن با حضور در مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان، پیام تشکری را در بی سیم امدادگران و نجاتگران حاضر در پایگاه های امداد و نجات استان قرائت کرد، دبیرکل جمعیت هلال احمر و هیات همراه و مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان پس از آن به سنگاچین، اردوگاه مهر رفته و از بخش های مختلف این اردوگاه و ظرفیت های آن بازدید کردند.