وصول مطالبات امری کاملا حیاتی برای شرکت های توزیع برق می باشد
وصول مطالبات امری کاملا حیاتی برای شرکت های توزیع برق می باشد
طی نشستی صمیمی با حضور دکتر محمد اسماعیل هنرمند مدیرعامل توزیع برق گیلان ، مهندس جبار کوچکی نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی و مهندس علی فتح الهی فرماندار این شهرستان به بررسی مسائل و مشکلات حوزه توزیع برق پرداخته شد .

گیرا آنلاین-   دکتر محمد اسماعیل هنرمند مدیرعامل توزیع برق گیلان در این نشست ضمن تشکر از همراهی مسئولین استان با شرکت توزیع برق گیلان در امر خدمت رسانی اظهار داشت : طرح جایگزینی شبکه های فشار ضعیف فرسوده با کابل خودنگهدار، طرحی مهم و حیاتی است که طی یک پویش جهادی ازابتدای سال در سطح رشت و استان در حال اجراست .
وی افزود : ترمیم شبکه های آسیب دیده بر اثر بحران های طبیعی از جمله بارش برف ۹۸ در اولویت است و این طرح، نخست از مناطق کم برخوردار و عمدتا با فرسودگی بالای شبکه مانند منطقه حمیدیان رشت آغاز شده است.
مدیرعامل توزیع برق گیلان همچنین به طرح جهادی افزایش تاب آوری شبکه های فشار متوسط استان اشاره کرد و گفت: اجرای این قبیل طرح ها و پویش ها نیازمند جذب اعتبار و منابع لازم است که نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و مسئولین شهرستان و استان با توانمندی بالای خود می توانند شرکت توزیع برق استان را در این زمینه و نتیجتاً کسب رضایت مردم همراهی کنند.
وی خاطرنشان کرد: مبحث وصول مطالبات امری کاملا حیاتی برای شرکت های توزیع برق می باشد زیرا تنها منبع درآمد اینشرکت ها برای توسعه و احداث و همچنین تعمیر و نگهداری شبکه ها و تاسیسات توزیع برق است و مشترکین از جمله سازمانها و ادارات استان با پرداخت بموقع بهای برق مصرفی می توانند کمک قابل توجه ای به اینشرکت برای خدمات رسانی داشته باشند .
در ادامه مهندس کوچکی نژاد و مهندس فتح الهی ضمن تقدیر از تلاش های توزیع برق گیلان برای ارتقاء سطح خدمات رسانی،  به پیگیری مطالبات مردمی در حوزه پرداختند و خواستار حل مشکلات مردم بویژه رفع ضعف برق برخی مناطق شدند.
در خاتمه مهندس کوچکی نژاد و مهندس فتح الهی قول مساعد جهت پیگیری های لازم برای جذب منابع و اعتبار لازم از مراجع درون استان و بیرون استانی را بجهت اجرای پروژه های مهم توزیع برق ارائه کردند.
شایان ذکر است این جلسه ۱۲ شهریور سالجاری با حضور مدیران امورهای توزیع برق ۵ گانه رشت در محل کار مهندس سیروس هدایتی نژاد مدیر توزیع برق شهرستان رشت برگزار شد .