وحدت فکری حوزه و دانشگاه، منشأ تحولات در نظام جمهوری اسلامی بوده است
وحدت فکری حوزه و دانشگاه، منشأ تحولات در نظام جمهوری اسلامی بوده است
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با تبریک فرارسیدن روز وحدت حوزه و دانشگاه، گفت: وحدت فکری حوزه و دانشگاه، منشأ تحولات در نظام جمهوری اسلامی بوده است.
گیرا آنلاین- به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (وبدا)، دکتر ارسلان سالاری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با صدور پیامی،  فرا رسیدن روز وحدت حوزه و دانشگاه را گرامی داشت.
در متن پیام تبریک رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان آمده است:
وحدت به‌عنوان رکن هم‌افزا و بالنده جوامع بشری به‌ویژه در تاریخ  انقلاب اسلامی ایران،  نقش بسزایی داشته است و دو قشر روحانیت و دانشگاهی پیشگام این حرکت عظیم بوده‌اند.
بی تردید دو قشر اندیشمند، فاضل و فرهیخته دانشگاهی و روحانیت به‌عنوان دو پایگاه فکری و اندیشه‌، پیوسته منشأ تحولات بنیادین در نظام جمهوری اسلامی بوده‌اند.
استمرار وحدت رویه بین نخبگان دانشگاهی و روحانیت، حرکت‌های مهم فرهنگی، سیاسی و اجتماعی در جامعه را توسعه داده و علاوه بر آن در حفظ فرهنگ اصیل ایرانی- اسلامی در مقابل هجمه‌ها و اندیشه‌های تفرقه‌افکن بیگانگان تأثیرگذار بوده  و  پیوسته، اقتدار و اتحاد را در لایه‌لایه‌های نظام جمهوری اسلامی ایران به‌ویژه در بین عموم مردم نمایان کرده است.
این‌جانب ضمن گرامی داشت روز وحدت حوزه و دانشگاه، از  تلاش و زحمات  ارکان فعال در این دو مجموعه ارزشمند بویژه دانشگاهیان و روحانیون علوم پزشکی گیلان قدردانی نموده، از ایزد منان، توفیق روز  افزون  برای همگان آرزومندم.
دکتر ارسلان سالاری
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان