وجود مادران و پدران شهدا باعث برکت انقلاب و کشور است
وجود مادران و پدران شهدا باعث برکت انقلاب و کشور است
عبدالله پاکای در حاشیه دیدار نماینده ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت با خانواده های شهیدان والامقام «شمس الله و علیرضا تسلیمی»، «اسماعیل و مرتضی پیش بین» و «عباس و سعید خدمتگزار» در شهرستان فومن، دیدار با خانواده های شهدا را یک افتخار برای مسئولان دانست و اظهار کرد:تجلیل و تکریم از خانواده های شهدا مصداق عملی حفظ و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

گیرا آنلاین- به گزارش ایثار گیلان،پاکاری، ایثار جان در راه عقاید و دفاع از میهن با تحمل سختی ها را یک افتخار بزرگ دانست که نصیب هر کسی نمی‌شود و گفت:شهدا و ایثارگران رسالت خودشان را در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی به انجام رساندند و همواره از نظرگاه حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی در یاد و خاطره ملت ایران می مانند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان شهدا و خانواده‌های معزز آنان را مظهر ایثار و فداکاری دانست و تصریح کرد:وجود مادران و پدران شهدا باعث برکت انقلاب و کشور است و صبوری شما عزیزان به ما توان می دهد تا تلاش مضاعف کنیم.
پاکاری،خانواده های شهدا را افتخار و عزت نظام اسلامی دانست و عنوان کرد:خانواده های معظم شهدا حق عظیمی بر گردن نظام جمهوری اسلامی دارند،زیرا آنان با تقدیم جان با ارزش فرزندان خود از کیان انقلاب اسلامی دفاع کردند.
وی فرهنگ ایثار و شهادت ملت ایران را سرمایه معنوی ارزشمند دانست و یادآور شد:خانواده‌های شهدا امروز حق بزرگی برگردن مردم و مسئولان دارند و لذا خدمت به خانواده های شهدا را باید در راس امور قرار دهیم.