واگذاری و اجرای پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان نیروی دریایی و میدان امام حسین توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص)
واگذاری و اجرای پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان نیروی دریایی و میدان امام حسین توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص)
سردار حق بین ، سردار قاسم سلیمانی گیلان بود

به گزارش گیرا آنلاین صد و نود و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر رشت عصر روز چهارشنبه مورخ  ۰۱/۰۲/۱۴۰۰  در صحن شورا برگزار شد.
رئیس شورای اسلامی شهر رشت در این جلسه ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه ی مسلمین در ماه مبارک رمضان با اشاره به سالروز تشکیل سپاه پاسداران به فرمان امام خمینی(ره) بیان داشت: پاسداران پس از پیروزی انقلاب اسلامی، رشادتهای فراوانی از خود نشان دادند که هیچ تصویری نمی تواند ایثارگری این عزیزان را نشان دهد .

این روز را به همه ی پاسداران تبریک و تهنیت گفته و امیدواریم بتوانیم قدردان همه ی خدمات و زحماتی باشیم که این عزیزان انجام می دهند.
احمد رمضانپور نرگسی همچنین شهادت سردار گیلانی محمد علی حق بین را تسلیت گفته و با درود به روح پاک تمامی شهدا اعلام کرد: می توان گفت سردار حق بین ، سردار قاسم سلیمانی گیلان بود که یادش را همواره گرامی می داریم .
سیدامیرحسین علوی در ادامه ی جلسه با اشاره به مباحث مطرح شده پیرامون پروژه زیرگذر میدان مصلی رشت اعلام داشت: تقاطع غیرهمسطح میدان نیروی دریایی و میدان امام حسین رشت از جمله پروژه هایی هستند که قابلیت اجرایی شدن را دارند و می توان این پروژه ها را به قرارگاه خاتم واگذار کرد.
اسماعیل حاجی پور ، رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه در حال حاضر پروژه تقاطع ،غیرهمسطح میدان نیروی دریایی و میدان امام حسین رشت برای شهر ضرورت ندارد اما می توان با واگذاری این پروژه ها به قرارگاه خاتم زمینه مشارکت این قرارگاه در پروژه های عمرانی شهر را فراهم کنیم.
در انتهای جلسه اعضای شورای اسلامی شهر رشت با واگذاری و اجرای پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان نیروی دریایی و میدان امام حسین توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) موافقت کردند.