وام ازدواج برای هر یک از زوجین  ۵٠  میلیون تومان می‌شود
وام ازدواج برای هر یک از زوجین  ۵٠  میلیون تومان می‌شود
در بودجه سال آینده تسهیلات ازدواج برای هر یک از زوجین ۵٠ میلیون تومان تعیین شد و این میزان در کمیسیون تلفیق لایجه بودجه ۱۳۹۹ با نرخ سود چهار درصد و پنج ساله تصویب شده است.

وزیر ورزش و جوانان از وام ازدواج ۵٠ میلیون تومانی برای هر زوج براساس مصوبه کمیسیون تلفیق لایجه بودجه ۱۳۹۹ خبر داد.

به گزارش گیرا آنلاین مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان درباره میزان وام ازدواج جوانان در سال آینده گفت: براساس مصوبه کمیسیون تلفیق لایجه بودجه ۱۳۹۹، وام ازدواج جوانان برای هر زوج ۵٠ میلیون تومان است و زوجینی که تاریخ عقد آنها بعد از یکم فروردین ۹۶ است می‌توانند از آن استفاده کنند.
سلطانی‌فر افزود: تسهیلات ازدواج جوانان در سال ٩٧ و ٩٨ برای هر یک از زوجین ٣٠ میلیون تومان بود و این مبلغ به کمک سیستم بانکی در کمتر از دو ماه به متقاضیان پرداخت می‌شد.
وی افزود: در بودجه سال آینده تسهیلات ازدواج برای هر یک از زوجین ۵٠ میلیون تومان تعیین شد و این میزان در کمیسیون تلفیق لایجه بودجه ۱۳۹۹ با نرخ سود چهار درصد و پنج ساله تصویب شده است.
وزیر ورزش با اشاره به افزایش آمار طلاق در سال‌های نخست ازدواج، گفت: با کمک بخش خصوصی دفاتر مشاوره ازدواج در نقاط مختلف راه‌اندازی کردیم و این مراکز می‌توانند در زمینه مشاوره جوانان خدمات قابل توجهی ارائه دهند.