والدین شهدا مریدان واقعی مکتب حسینی هستند
والدین شهدا مریدان واقعی مکتب حسینی هستند
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان در دیدار با ایثارگران شهرستان رودبار با بیان اینکه والدین شهدا، مریدان واقعی مکتب حسینی هستند گفت: بینش این عزیزان ورای هر منطقی و گویای عشق به نهضت عاشوراست.

گیرا آنلاین-به گزارش ایثار گیلان، محمدرضا داوطلب صبح امروز (سه شنبه ۸ آذر ماه) با حضور در شهرستان رودبار با خانواده شهیدان والامقام سید حسن و سید حسین بقایی نژاد، جانعلی سلخوری، نورمحمد نظامیوند و سید سجاد حسینی دیدار کرد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان در این دیدار ها شهیدان را ماندگار و مایه سربلندی و افتخار تمام ایرانیان دانست و گفت: بی شک خانواده شهدا به ویژه پدران و مادران آنها گنجینه های معنوی نظام اسلامی هستند.
وی با بیان اینکه والدین شهدا، مریدان واقعی مکتب حسینی هستند افزود: فرزند، عزیزترین هدیه خداوند به هر فردیست و گذشتن از ثمره عمر و جان در راه حفظ اسلام و وطن بینشی ورای منطق و عقل را طلب می کند و پدران و مادران شهیدان چشمه های زلال این دریای معرفت و عاشقان نهضت عاشورا هستند.
داوطلب همچنین در ادامه دیدار های خود با جانبازان معزز هفتاد درصد یوسفعلی یوسفی و منصور افضلی نیز دیدار کرد و با اشاره به اهمیت و الزام تکریم و توجه به این یادگران دوران دفاع مقدس افزود: جانبازان و آزادگان تاریخ شفاهی ایران اسلامی و زبان گویای ارزش های آن هستند.
وی جانبازان را طلابه داران ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست و تصریح کرد: این فرهنگ یک فرهنگ قرآنی، عاشورایی و میراث اهل بیت(ع) در جامعه است و تا زمانیکه زنده باشد، آرامش، امنیت، استقلال، آزادی و عزت میهن اسلامی استمرار خواهد داشت.