هیچگونه کمبود کالای اساسی در بازارهای رشت وجود ندارد
هیچگونه کمبود کالای اساسی در بازارهای رشت وجود ندارد
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رشت،

گیرا آنلاین-سرپرست فرمانداری رشت با تاکید بر اینکه دولت سیزدهم توجه ویژه ای به تامین کالاهای اساسی و ارتقاء سطح معیشت خانوارها دارد، افزود: خوشبختانه در بازارهای شهرستان رشت هیچ مشکل و کمبودی در تامین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم وجود ندارد.

 دکتر حمید رضا امام پناهی عصر امروز (چهارشنبه) با همراهی معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری و نائب رئیس اتاق اصناف مرکز گیلان، روسای ادارات تعاون کار و رفاه اجتماعی، جهاد کشاورزی، شبکه بهداشت شهرستان و نماینده اماکن از شرکت تعاونی مصرف کارگران لامپ پارس شهاب و فروشگاه بزرگ احمدی در شهر رشت بازدید و از نزدیک، با فروشندگان گفت وگو و از مردم، میزان رضایت آنان از عرضه کالا را پرس و جو کرد.

سرپرست فرمانداری رشت در حاشیه این بازدید با بیان اینکه رفع دغدغه مردم جهت تامین کالا در اولویت کاری ستاد تنظیم بازار قرار دارد، افزود: این قبیل از بازدید ها با هدف بررسی وضعیت موجودی کالای اساسی در بازار و همچنین عرضه کالاها به مردم مطابق با قیمت مصوب صورت می پذیرد.

وی با تصریح بر اینکه باید زمینه ای فراهم شود تا مردم برای تهیه اقلام، نگرانی نداشته باشند، ادامه داد: انتظار می رود که فعالین حوزه تولید و عرضه محصولات در شرایط جنگ اقتصادی فعلی برای جلب رضایت عموم مردم در کنار دولت باشند.

سرپرست فرمانداری رشت، تاکید کرد: در برخورد با کسانی که کالاهای اساسی را احتکار کرده و معیشت مردم را قربانی سودجویی خود می‌کنند هیچگونه اغماضی صورت نمی گیرد.

وی با تاکید بر اینکه دولت سیزدهم توجه ویژه ای به تامین کالاهای اساسی و ارتقاء سطح معیشت خانوارها دارد، افزود: خوشبختانه در سطح بازارهای رشت هیچ مشکل و کمبودی در تامین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم نظیر گوشت، روغن، آرد و شکر وجود ندارد.

سرپرست فرمانداری رشت با اشاره به اینکه رعایت پروتکل های بهداشتی در فروشگاه های بزرگ با حساسیت بیشتری اجرا شود، خاطر نشان کرد: در بخش صنوف نظیر هایپر مارکت‌ها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای بایستی در بدو ورود کارت واکسن از شهروندان دریافت شود تا تذکر و تلنگری برای واکسن نزده‌ها باشد.