هنر اثرگذارترین ابزار برای فرهنگ سازی است
هنر اثرگذارترین ابزار برای فرهنگ سازی است
رشت - دبیر شورای سیاستگذاری جشنواره تئاتر خیابانی «گیلدخت» از ارسال ۲۶ اثر از ۷ استان به سومین دوره این جشنواره خبر داد و گفت: تعداد ۹ اثر از ۷ استان به بخش داوری راه یافت.  

به گزارش گیرا آنلاین به نقل از مهر ، یاسر محجوب ظهر پنجشنبه در آئین اختتامیه جشنواره تئاتر خیابانی «گیلدخت» در رشت، اظهار کرد: دوام، قوام و مانایی انقلاب اسلامی با فعالیت‌های هنری و فرهنگ تحقق می‌یابد.

وی با بیان اینکه هنر اثرگذارترین ابزار برای فرهنگ سازی است، افزود: تقویت فعالیت‌های هنری در بخش‌های مختلف باید مورد توجه قرار گیرد.

دبیر شورای سیاستگذاری جشنواره تئاتر خیابانی «گیلدخت» از ارسال ۲۶ اثر از ۷ استان در سومین دوره این جشنواره خبر داد و اضافه کرد: با بررسی آثار ارسالی، تعداد ۹ اثر از ۷ استان به بخش داوری راه یافت.

محجوب ادامه داد: جشنواره تئاتر خیابانی «گیلدخت» با موضوعات زنان و دفاع مقدس، زنان و مقاومت، زنان و انقلاب اسلامی، زنان و مدافعان حرم، زنان و مدافعان سلامت، زنان و تحکیم بنیان خانواده، زنان و آموزش شهروندی، زنان و حقوق شهروندی، زنان در زندگی شهری، زنان و امنیت اجتماعی، زنان و اقتصاد و کارآفرینی و زنان سرپرست خانوار برگزار شد.