همکاریهای فی‌مابین شهرداری رشت و منطقه آزاد با احداث شهرک صادراتی
همکاریهای فی‌مابین شهرداری رشت و منطقه آزاد با احداث شهرک صادراتی
از پیگیری اراضی سپیدرود تا سرعت بخشیدن به عملیات اجرایی پروژه رینگ ۹۰ متری -
گیرا آنلاین-شکل‌گیری همکاریهای جدید فی‌مابین شهرداری رشت و منطقه آزاد با احداث شهرک صادراتی، تعیین تکلیف اراضی سپیدرود و متعاقب آن سرعت گرفتن عملیات اجرایی پروژه رینگ ۹۰ متری از مهمترین دستاوردهای سفر اخیر و پربار سید امیر حسین علوی شهردار رشت به تهران و رایزنی وی با مسئولان در سطوح ملی است.

به گزارش واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت – سید امیر حسین علوی شهردار رشت امروز دوشنبه ۲۰ دی ماه ۱۴۰۰ در سفر به پایتخت با دکتر سعید محمد رئیس مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی کشور، کاظمینی قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی و بزرگی مدیرعامل شرکت شهرکهای کشاورزی کشور دیدار و در مورد مهمترین مطالبات شهر رشت رایزنی و تبادل نظر کرد.

بررسی همکاریهای جدید و مشترک شهرداری رشت با منطقه آزاد پیرامون احداث شهرک صادراتی از جمله مهمترین مواردی بود که امروز در خلال گفتگوها و رایزنی‌های سید امیر حسین علوی و دکتر سعید محمد بر آن تاکید شد و توافقات لازم به عمل آمد.

همچنین سید امیر حسین علوی با هدف پیگیری، تعیین تکلیف و الحاق بخشی از اراضی سپیدرود در پروژه رینگ ۹۰ متری دیداری نیز با سردار کاظمینی قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی و بزرگی مدیرعامل شرکت شهرکهای کشاورزی کشور داشت.