همواره در طول دوران خدمتم به دنبال کسب رضایت خدا و مردم بوده ام
همواره در طول دوران خدمتم به دنبال کسب رضایت خدا و مردم بوده ام
با توجه به مسئولیت هایی که بر عهده داشتم، همه مسئولیت های منزل بر عهده همسرم بوده است، از همین رو لازم می دانم برای یک بار در 35 سال گذشته از همسرم و مادرم تشکر و قدردانی نمایم.

گیرا آنلاین– دکتر مومنی زاده با بیان اینکه مسئولین همچون سربازان، باید خدمت به مردم را اولویت اصلی خود بدانند، افزود؛ در طی سال های فعالیت خود در سمت های مختلف همواره تلاشم بر این بوده تا رضایت خدا و مردم را مورد توجه قرار دهم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رشت؛ دکتر میرشمس مومنی زاده در مراسم تکریم و معارفه فرماندار شهرستان رشت، گفت: در طی سال های فعالیت خود در سمت های مختلف همواره تلاشم بر این بوده تا رضایت خدا و مردم را مورد توجه قرار دهم.

 وی با بیان اینکه مردم شهرستان رشت مردمی فرهیخته و با فرهنگ هستند، اظهار داشت: نرخ باسوادی در شهر رشت از متوسط استان، بالاتر است.

وی از شهرستان رشت به عنوان قطب کشاورزی و صنعتی یاد کرد و گفت: این استان از ظرفیت های بالای کشاورزی و صنعتی برخوردار است و در این راستا توسعه زیر ساخت های کشاورزی نیز بسیار حائز اهمیت است.

 فرماندار اسبق شهرستان رشت ادامه داد: در بخش های مختلف عمرانی و لایروبی انهار کشاورزی اقدامات اجرایی متعددی صورت گرفته است.

 وی در بخش دیگری از سخنان خود  به نوسازی و تجهیزات اراضی کشاورزی اشاره کرد و گفت: در این راستا هزار و نهصد هکتار از اراضی شهرستان رشت تسطیح و تجهیز شده اند که این میزان از ۱۶ در صد، رشد برخوردار بوده است.

دکتر میر شمس مومنی زاده خاطر نشان کرد:استان گیلان و شهرستان رشت از دیرباز به عنوان یکی از قطب های صنعتی و تولیدی در کشور شناخته شده است و در راستای تقویت این امتیاز اقدامات موثری صورت پذیرفته است.

 وی ادامه داد: فرصت های شغلی ایجاد شده در این راستا و فعال شدن واحد‌های راکد در استان گیلان از نمونه های بارز اقدامات اجرایی است.

 اشتغال و ایجاد فرصت شغلی در حوزه روستایی ،تعریض و آسفالت راه های روستایی،تامین آب شرب سالم روستایی با احداث تصفیه خانه بزرگ در گیلان از دیگر عناوین مطرح شده از سوی فرماندار اسبق شهرستان رشت بود.

میر شمس مومنی زاده ،مسوولیت را امانتی برای مسوولین دانست و گفت:امیدواریم تلاش های ما برای مردم این شهرستان ارزشمند باشد.

وی خود را سربازی از خیل عظیم سربازان نظام دانست و اذعان داشت:  مسئولین همچون سربازان وظیفه  دارند هر کجا که هستند و هر مسوولیتی که بر عهده دارند، خدمت رسانی به مردم را  در اولویت قرار دهند.

فرماندار سابق رشت در بخش دیگری از سخنان خویش با بیان اینکه خدمات ارائه شده در این دو سال حاصل تلاش و همراهی مجموعه دستگاه های اجرایی در استان بوده است، افزود: لازم می دانم از همه مدیران کل، روسای ادارات و از کارشناسان همکارانشان و سایر همکاران خودم، صمیمانه تشکر و قدردانی نمایم.

دکتر مومنی زاده ادامه داد: قطعاً در جریان کار و خدمت در طول دو سال گذشته، قصور و تقصیرهایی وجود داشته است که در وهله ی اول از خداوند متعال و در وهله بعد از همه مردم عزیز شهرستان بابت تقصیر های احتمالی طلب حلالیت می کنیم.

وی در پایان سخنان خویش با تقدیر از همسر و خانواده خویش بابت همراهی و حمایت از ایشان در طول ۳۵ سال گذشته، تاکید کرد: با توجه به مسئولیت هایی که بر عهده داشتم، همه مسئولیت های منزل بر عهده همسرم بوده است، از همین رو لازم می دانم برای یک بار در ۳۵ سال گذشته از همسرم و مادرم تشکر و قدردانی نمایم.

گفتنی است دکتر مومنی زاده پس از ۳۵ سال خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی و قبول مسئولیت به عنوان فرماندار شهرستان های رشت، انزلی، فومن، شهردار شهرهای املش، صومعه سرا، لنگرود، معاون فرماندار صومعه سرا و رضوانشهر و بخشدار املش و صومعه سرا به افتخار بازنشستگی نائل شد.