گیرا آنلاین-به گزارش ایثار گیلان،عبداله پاکاری در این جلسه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: همه کارمندان بنیاد موظف هستند به بهترین شکل به جامعه معزز ایثارگری پاسخگو باشند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان با بیان اینکه تکریم ارباب رجوع فی نفسه یک اصل مهم و اخلاقی در تمام دستگاه ها می باشد گفت : این اصل در بنیاد شهید که وظیفه خدمت رسانی به شریف ترین قشر جامعه را دارد همیشه رنگ و بویی خاص را به همراه داشته است.
وی با اشاره به اینکه باید در پاسخگویی به شیوه گفتار و رفتار کاملا دقت شود افزود : باید ضمن تقویت نقاط قوت نسبت به رفع برخی کاستی ها بکوشیم.
پاکاری بررسی عملکرد حوزه های تخصصی در اداره کل و شهرستان ها را از راه های افزایش رضایت مندی جامعه هدف دانست و تصریح کرد : پاسخگویی به مراجعه کنندگان باید در کوتاه ترین زمان ممکن و به بهترین نحو انجام شود.
این مقام مسئول در ادامه به خدمات غیرحضوری بنیاد مانند میز خدمت الکترونیک و سامانه ۱۶۱۶ در راستای افزایش رضایت مندی مراجعین اشاره کرد