همزمان با سفر ریاست جمهوری به گیلان؛ میز ارتباطات مردمی در شرکت گاز گیلان راه اندازی شد
همزمان با سفر ریاست جمهوری به گیلان؛ میز ارتباطات مردمی در شرکت گاز گیلان راه اندازی شد
به گزارش روابط عمومی گاز گیلان،

گیرا آنلاین-میز ارتباطات مردمی حوزه صنعت نفت با حضور نماینده تام الاختیار وزارت نفت در روزهای پنجشنبه و جمعه (۷ و ۸ بهمن) در محل ساختمان مرکزی شرکت گاز استان گیلان برگزار شد.

 همزمان با سفر ریاست جمهوری به استان گیلان، مرتضی رضیئی مدیرکل بازرسی و رسیدگی به شکایات وزارت نفت و نماینده تام الاختیار وزیر به همراه وحید ساعدپناه از بازرسی وزارت نفت در گیلان حضور پیدا کرده و طی دو روز کاری از ساعت ۸ صبح الی ۶ عصر به مطالبات، درخواست‌ها و شکایات مردم رسیدگی کردند.

در همین رابطه حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان بیان کرد: در این میز ارتباطات مردمی، مدیران زیر مجموعه وزارت نفت در استان گیلان، شامل شرکت گاز، شرکت پخش فرآورده های نفتی و شرکت عملیات انتقال گاز و همچنین رؤسای خطوط لوله و مخابرات نفت و بهداشت و درمان شمال کشور حضور داشته و به صورت مستقیم به مراجعین خدمات لازم را ارائه دادند.

وی با بیان این مطلب اظهار داشت: در طی مدت ۲ روز به ۱۸۶ درخواست مردم شریف استان گیلان در حوزه‌های مختلف رسیدگی شد و دستورات مقتضی جهت بررسی و پیگیری های لازم صادر شد.

اکبر در توضیح نحوه ارائه خدمات به مردم گفت: مراجعین به میز ارتباطات مردمی پس از پذیرش، کد رهگیری دریافت کردند تا پس از رسیدگی و دستور نهایی، از روند و جزئیات اقدامات صورت گرفته مطلع شوند.

مدیرعامل گاز گیلان در خاتمه اظهار داشت: افرادی که به هر دلیل موفق به حضور در شرکت گاز و دریافت خدمت نشده اند، می‌توانند با شماره گیری ۱۱۱ به سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت متصل شده و درخواست ها، شکایات و پیشنهادات خود را مطرح نمایند.