هدر رفت آب در مسیر خیابان جانبازان رشت
هدر رفت آب در مسیر خیابان جانبازان رشت
به گزارش روابط عمومی شورای شهر رشت

گیرا آنلاین- مسعود عباس‌نژاد در هفتادمین جلسه شورا با اشاره به اینکه مجموعه شهرداری رشت در روزهای پایان سال در تلاش برای تدوین بودجه سال ۱۴۰۲ هستند اظهار کرد: مشکلات آب و فاضلاب در رشت فراوان است و در حال حاضر در محدوده جانبازان آب فراوانی در حال هدر رفتن است.

وی با بیان اینکه بسیاری از خیابان ها در رشت فاقد فاضلاب هستند افزود : تا زمانی که در یک مسیر فاضلاب اجرایی نشود ، شهرداری رشت بر اساس قوانین نمی تواند نسبت به اجرای آسفالت اقدام کند و مردم فهیم رشت با مشکلات فراوانی پیرامون وضعیت فاضلاب مواجه هستند و از سه نماینده مردم شریف رشت در مجلس شورای اسلامی انتظار داریم که بابت رفع این دغدغه ها در بودجه سال ۱۴۰۲ کشور اعتبارات خوبی برای آب و فاضلاب گیلان و رشت در نظر بگیرند.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با تاکید به اینکه شهروندان رفع تمامی مشکلات را از شهرداری مطالبه می کنند بیان کرد: عملکرد دستگاه های خدمات رسان در حیطه اختیارات شورا نیست و عدم وجود مدیریت یکپارچه شهری بر حجم مشکلات می افزاید.

عباس نژاد با بیان اینکه موضوع تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان حمل و نقل شهرداری رشت را مصوب کردیم افزود: هنوز گزارشی از این بابت به شورا اعلام نشده است و انتظار دارم این موضوع تسریع پیدا کند .

وی با اشاره به اینکه درباره احداث پارکینگ از محل کمیسیون ماده صد نیز بارها تذکر دادم و حتی ردیفی در سال گذشته به این مهم اختصاص پیدا کرده بود گفت: قرار بود از این ردیف، درباره احداث پارکینگ های عمومی در سطح رشت نیز اقداماتی انجام شود اما متاسفانه تا کنون اقدام مشخصی مشاهده نشده است.