هجدهمین نمایشگاه تخصصی نهاده ها، ماشین آلات و ادوات کشاورزی در گیلان 
هجدهمین نمایشگاه تخصصی نهاده ها، ماشین آلات و ادوات کشاورزی در گیلان 
هجدهمین نمایشگاه تخصصی نهاده‌ها، ماشین آلات و ادوات کشاورزی در محل نمایشگاه بین المللی گیلان در رشت گشایش یافت.

به گزارش گیرا آنلاین سید علی موسوی معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی گیلان در گفتگو با خبرنگاران هدف از برپایی این نمایشگاه را ارائه آخرین دستاوردها و فناوری‌های حوزه کشاورزی و مرتبط با صنعت نهاده‌ها و ماشین آلات کشاورزی عنوان کرد و گفت: ارتباط مستقیم تولید کننده و مصرف کننده و حذف واسطه ها و همچنین ایجاد فضای رقابتی بین تولید کنندگان داخلی در راستای ارتقاء کیفی محصولات و تنوع بخشی به انتخاب مصرف کننده از مزایای برپایی این نمایشگاه است.

وی با اشاره به این که در این نمایشگاه بیش از ۵۰ واحد تولیدی و بازرگانی از ۱۲ استان کشور حضور دارند گفت: گیلان، مازندران، تهران، یزد، فارس، آذربایجان شرقی، قزوین، مرکزی، خراسان رضوی، کرمان، البرز و اصفهان از جمله استان های شرکت کننده در این نمایشگاه است.

موسوی ارائه انواع ماشین آلات کشاورزی شامل کمباین، تراکتور، نشاگر، دروگر، وجین کن و سایر ادوات کشاورزی از قبیل سمپاش، کودپاش، انواع نهاده‌های کشاورزی، تجهیزات آبی همراه با دستگاه تصفیه آب صنعتی را از جمله کالاها و محصولاتی دانست که در ۵۰ غرفه هجدهمین نمایشگاه تخصصی نهاده‌ها و ماشین آلات کشاورزی گیلان به معرض دید عموم گذاشته شده است.

گفتنی است نمایشگاه تا ۲۸ مهر ماه سال جاری دائر است وعلاقه‌مندان می توانند همه روزه از ساعت ۱۵ تا ۲۱ از این نمایشگاه بازدید کنند.