نیاز امروز هر سازمانی، ارتباط پيوسته با افكار عمومي است/ ايجاد و توسعه ارتباطات با ذينفعان در راستاي افزايش رضايتمندي سرمايه گذاران، صنعتگران و توليد كنندگان
نیاز امروز هر سازمانی، ارتباط پيوسته با افكار عمومي است/ ايجاد و توسعه ارتباطات با ذينفعان در راستاي افزايش رضايتمندي سرمايه گذاران، صنعتگران و توليد كنندگان
استفاده از تمامي امكانات و ظرفيت‌هاي اطلاع رساني براي آگاهي بخشي به مردم، رسانه‌ها و اركان حاكميت در استان‌ها

گیرا آنلاین-علی رسولیان روز دوشنبه در نشست ارتباط تصويري برخط با مسئولان روابط عمومي شركت شهرك‌هاي صنعتي استان‌ها، ضمن تبريك فرارسيدن روز ملي ارتباطات و روابط عمومي، از تلاش‌های مديريت روابط عمومی اين سازمان و شركت‌هاي استاني تابعه براي ايجاد ارتباطات مؤثر با ذينفعان و اطلاع رساني مناسب اقدامات و دستاوردهاي حوزه صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی تقدير كرد.

معاون وزير صنعت، معدن و تجارت ارتقاء شاخص‌هاي عملكرد سازمان صنايع كوچك و شهرك‌هاي صنعتي در سطح كشور را نتيجه مجموعه اقدامات مديران و روابط عمومي شركت شهرك‌هاي صنعتي استان‌ها در سال گذشته اعلام كرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، علی رسولیان روز دوشنبه با بيان اين مطلب در نشست ارتباط تصويري برخط با مسئولان روابط عمومي شركت شهرك‌هاي صنعتي استان‌ها، ضمن تبريك فرارسيدن روز ملي ارتباطات و روابط عمومي، از تلاش‌های مديريت روابط عمومی اين سازمان و شركت‌هاي استاني تابعه براي ايجاد ارتباطات مؤثر با ذينفعان و اطلاع رساني مناسب اقدامات و دستاوردهاي حوزه صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی تقدير كرد.

وي به نقش مهم روابط عمومي‌ها در ايجاد و گسترش ارتباطات درون و برون سازماني اشاره كرد و گفت: انتقال پيام، اقناع مخاطب، دريافت بازخورد و اقدامات اصلاحي سازمان در راستاي رفع يا كاهش موانع و مشكلات مردم، از مهم‌ترين كاركردهاي روابط عمومي‌ها در دستگاه‌هاي اجرايي است.

رئيس هيأت مديره و مديرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران از مسئولان روابط عمومي شركت شهرك‌هاي صنعتي استان‌ها خواست در ارتقاء ارتباطات اجتماعي مديران عامل و كسب نظرات، انتقادات و پيشنهادات همكاران، سرمايه گذاران، صنعتگران و اصحاب رسانه به منظور بهبود مستمر اقدامات و برنامه‌هاي سازماني بيش از پيش بكوشند.

رسوليان همچنين بر ارتباطات مؤثر مديران عامل و معاونان شركت شهرك‌هاي صنعتي استان‌ها با اصحاب رسانه و پاسخگويي مناسب، به‌جا و به موقع به حساسيت‌هاي افكار عمومي بر اساس مشاوره مديريتي روابط عمومي‌ها تأكيد كرد.

وي با اشاره به پروژه‌هاي تحولي جديد وزارت صنعت، معدن و تجارت و اقدامات مؤثر انجام شده در شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور افزود: نیاز امروز هر سازمانی، ارتباط پيوسته با افكار عمومي است كه بايد با استفاده از مجموعه امكانات، روش‌ها و ابزارهاي تبليغاتي و اطلاع رسانی روزآمد و مناسب، برنامه‌ها، اقدامات و دستاوردهاي صنايع كوچك و شهرك‌هاي صنعتي براي مردم تبيين شود.

معاون وزير صنعت، معدن و تجارت اضافه كرد: احیاء واحدهای راکد و افزايش ظرفيت واحدهاي نيمه فعال، تأمین زیرساخت‌هاي صنعتي لازم مانند آب و برق، تأمین انرژی‌هاي تجديد پذير از طريق فناوری‌های جديد، توسعه شهرك‌ها و نواحي صنعتي و حمایت از شركت‌هاي دانش بنيان و کسب و کارهای کوچک، از جمله برنامه‌هاي مهم سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در سال جاري است كه بايد با اطلاع ‌رسانی مناسب به آگاهي افكار عمومي برسد.

رسولیان ادامه داد: مجموعه اقدامات سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در حوزه تأمين زمين و حمايت از شركت‌هاي دانش بنيان در كشور از اهميت و اثربخشي بالاتري نسبت به ساير بخش‌ها برخوردار بوده است، به‌طوري كه هم‌اكنون اين سازمان از جايگاه مهمي در معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري برخوردار بوده و بخش مهمی از بسته دانش بنیان وزارت صنعت، معدن و تجارت نيز به اين سازمان اختصاص داده شده است.

وي به اقدامات بي نظير شركت شهرك‌هاي صنعتي استان‌ها براي احياء واحدهاي راكد و افزايش ظرفيت واحدهاي نيمه فعال به‌عنوان مطالبه مقام معظم رهبري و رئيس جمهوري نيز اشاره كرد و از مسئولان روابط عمومي خواست از تمامي امكانات و ظرفيت‌هاي اطلاع رساني براي آگاهي بخشي به مردم، رسانه‌ها و اركان حاكميت در استان استفاده شود.

رئيس هيأت مديره و مديرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران تأکید کرد: مجموعه اقدامات دولت در جهت رفع مشکلات معیشتی مردم و عوايد اصلاح نظام اقتصادي كشور در عين فشارهای سیاسی دنیا باید به اطلاع مردم رسانده شود تا به اميد بخشي و اعتماد آفريني بيشتر بيانجامد.

رسولیان در پايان با تأکید بر پاسخگويي هرچه بهتر مدیران عامل شركت شهرك‌هاي صنعتي استان‌ها به مردم، بار ديگر از روابط عمومی‌ها خواست با ايجاد و توسعه ارتباطات با ذينفعان، در راستاي افزايش رضايتمندي سرمايه گذاران، صنعتگران و توليد كنندگان گام‌هاي مؤثرتري برداشته شود.

در اين نشست، اميد ساعي مشاور مديرعامل و مدير روابط عمومي سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران به تشريح ديدگاه‌ها و برنامه‌هاي اين شركت مادر تخصصي در حوزه‌هاي ارتباطات، اطلاع رساني، روابط عمومي الكترونيك، تبليغات و انتشارات، پژوهش و افكارسنجي پرداخت و در ادامه هريك از مسئولان روابط عمومي شركت شهرك‌هاي صنعتي استان‌ها، گزارشي از عملكرد و اقدامات خود در سال گذشته ارائه كردند.