نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت رسالت راهیان نور است/ اعزام ۱۰۰ نفر به مناطق عملیاتی غرب
نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت رسالت راهیان نور است/ اعزام ۱۰۰ نفر به مناطق عملیاتی غرب
فرمانده سپاه فومن گفت: رسالت راهیان نور نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان است

به گزارش گیرا آنلاین، سرهنگ محسن جعفری صبح امروز در حاشیه اعزام کاروان راهیان نور با بیان اینکه، رسالت راهیان نور نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان است اظهار کرد: هدف راهیان نور زنده نگه داشتن یاد شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، تببین سبک زندگی شهدا و ارائه راهکار عملی برای جوانان در زندگی است.

وی با بیان اینکه، باید تلاش کنیم کیفیت برنامه‌های راهیان نور افزایش یابد زیرا جنگ تحمیلی گنجینه تمام نشدنی است و هر فردی به اندازه خود می‌تواند از این گنجینه استخراج نماید افزود: باید رشادت‌ها و غیرت‌ها جوانانمان در دوران دفاع مقدس برای نسل جدید که دوران شاهنشاهی و جنگ تحمیلی را ندیده و حس نکردند، تبیین شود.

وی با تاکید بر اینکه اردوهای راهیان نور، از جمله بزرگ‌ترین و مؤثرترین فعالیت فرهنگی کشور است که همواره برگزاری آن مورد تأکید مقام معظم رهبری و دغدغه‌مندان این عرصه است افزود: اگر فرهنگ ایثار، مقاومت و خودباوری دوران دفاع مقدس به نسل‌های جدید انتقال پیدا کند، بسیاری از مشکلات و گرفتاری‌ها برطرف می شود.

وی با اشاره به اینکه، ۱۰۰ نفر از برادران و خواهران بسیجی به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند اضافه کرد: امروز ضرورت دارد فرهنگ ولایت‌مداری رزمندگان دوران دفاع مقدس برای جوانان و نسل جدید انقلاب تبیین شود.