نماینده مردم شهرستان های رشت و خمام در مجلس از کتابخانه مرکزی رشت بازدید کرد
نماینده مردم شهرستان های رشت و خمام در مجلس از کتابخانه مرکزی رشت بازدید کرد
به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان

گیرا آنلاین- جبار کوچکی نژاد با همراهی مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گیلان با حضور در محل پروژه کتابخانه مرکزی رشت در جریان آخرین وضعیت پیشرفت این پروژه فرهنگی قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان، جبار کوچکی نژاد، نماینده مردم شهرستان های رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی صبح امروز چهارشنبه (۲۳ تیر) و با همراهی پریسا کرمی، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گیلان و یعقوب حیدری، معاون اداره کل راه و شهرسازی استان با حضور در محل پروژه کتابخانه مرکزی رشت از روند تکمیل این کتابخانه بازدید کرد.
نماینده مردم شهرستان های رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی در این بازدید که به منظور رفع موانع احتمالی در روند بهره برداری نهایی این پروژه صورت پذیرفت ضمن ارائه راهکارهایی در این خصوص در تماس های جداگانه با سید محمد احمدی، شهردار رشت و علی فتح الهی، فرماندار شهرستان رشت در خصوص تسریع در صدور مجوزهای مورد نیاز و روند اعطای امتیازات مورد نیاز بزرگترین کتابخانه شمال کشور تبادل نظر کرد.
پریسا کرمی، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گیلان نیز در این بازدید ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص پروژه کتابخانه مرکزی رشت، بهره برداری از این کتابخانه بزرگ را نماد همدلی مسئولین استانی عنوان کرد.
گفتنی است کتابخانه مرکزی رشت هم اکنون با پیشرفت ۹۰درصدی مراحل نهایی تکمیل خود را طی می کند.