نمایشگاه کسب و کار فرصتی برای علاقمندان به کارآفرینی/اخذ مجوز تحقیق و توسعه ۱۴۷ واحد صنعتی گیلان برای ورود به حوزه دانش بنیان
نمایشگاه کسب و کار فرصتی برای علاقمندان به کارآفرینی/اخذ مجوز تحقیق و توسعه ۱۴۷ واحد صنعتی گیلان برای ورود به حوزه دانش بنیان
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان گفت: افزایش آگاهی فنی و شناسایی ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل مهمترین هدف نمایشگاه کسب و کار است.

گیرا آنلاین_به گزارش روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان تیمورپور حیدری با بیان اینکه کارآفرینی مبتنی بر فناوری، یک اصل در اقتصاد و شکل‌گیری اقتصاد می باشد اظهار داشت: تولید و فروش فناوری و ایجاد ارزش افزوده بر دارایی‌های موجود کشور می‌تواند روند توسعه اقتصاد پایدار را بهبود دهد.
وی به صدور مجوز تحقیق و توسعه به میزان ۱۴۷ واحد صنعتی برای ورود به حوزه دانش بنیان اشاره کرد و گفت: راهبرد این اداره کل ترغیب سرمایه‌گذاران بر ایجاد کارآفرینی مبتنی بر فناوری روز می باشد تا قابلیت رقابت پذیری تولیدات ایرانی در مجامع بین المللی افزایش یابد.
دکتر پورحیدری نمایشگاه خدمات کسب و کار را فرصتی مغتنم برای کلیه علاقمندان در حوزه کارآفرینی توصیف و عنوان کرد: نقش نهادهای مختلف دست‌اندرکار به عنوان تسهیل گر و شتاب بخش در این نمایشگاه به طور کامل عرضه و در دسترس قرار خواهد گرفت.

گفتنی است نخستین نمایشگاه خدمات کسب و کار با رویکرد دانش بنیان از تاریخ ۲۱ الی ۲۳ دی ماه از ساعت ۱۰صبح الی ۲۱ در محل دائمی نمایشگاه بین المللی استان گیلان برگزار می گردد.